|

لباسِ بترکون یکتا ناصر که طاقه پارچه رو درسته پوشیده؛ خانوم تو عروسی آبجیش آسِ محفله!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر از بازیگرای دوست داشتنی می باشد که با آقاشون راه به راه عکس میذاره اما اینبار لبا شب بلندش تو عروسی حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از بازیگرای دوست داشتنی و با استعداد ایرانی محسوب میشه کارش رو خوب بلده اما خب قطعا هر خانومی همسرش یه کارگردان مشهور باشه با کلی پارتیه کلفت، میتونه انقدر بتازونه و پیشرفت کنه! البته که بی انصافی نکنیم و این رو هم بگیم که یکتا ناصر قبل از ازدواج با همسرش یعنی منوچهر هادی نیز شهرت و جذابیت خوبی داشت اما از وقتی که به جرگه متاهلین پیوست دیگه راه به راه خانوم خانومارو جلو دوربین و در حال بازی دیدیم! یکتا ناصر از هنرمندان دو بُعدیه و میتونه هم در نقش های طنز و هم جدی به خوبی بازی کنه.

این دو بعدی بودنه چندان آسمون نیست و خیلی از هنرمندان همچون نیکی کریمی هستند که اصلا شاید توانایی این رو نداشته باشن که در هر دو حالت .کاراکتر رو به تصویر بکشن اما خب یکتا خانوم مِن جمله بانوان سینماییست که هم فیلم باحال و جذاب "رحمان 1400" و در کارنامه کاری خودش داره و خیلیای دیگه، و هم سریال شبکه خانگیه "دل".

شاید بگین دل که اصلا خوب نبود، خب این موضوع برمیگرده به نویسنده و کارگردانش اما بازیگری که یکتا ناصر باشه به خوبی تونست کار خودش رو انجام بده. خب گفتیم سریال دل! پس بهتره در ادامه تصویری از این بازیگر جذابمون در کنار آقاشون مشاهده کنید که لباسی بلند اما در عین حال بسیار جذب هستند که این لباس و سکانس برای قسمت عروسی رستا بود.

یکتا ناصر

یکتا ناصر عصارو خورد و قدش شد دو متررر!

یکتا ناصر معمولا جز خانومای نامتعارف پوش سینما نیست اما خب بی نکته هم تیپ نمیزنه و سعی داره در عین مناسب بودن یجوری هم نظرات رو به خودش جلب کنه. مثلا یکتا ناصر مدتی پیش در اکران فیلم "شب طلایی" حضور داشت اما مدل راه رفتن و سیس خانوم شبیه به عصا قورت داده هایی بود که فکر میکنن دنیا مال اوناست! در ادامه ویدیویی از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

یکتا ناصر چجوری یهو انقدررر بلند شد؟!

خب شاید با دیدن ویدیوی بالا بگین یکتا ناصر چه قد بلند شده! اما سخت در اشتباهید چرا که خانوم بازیگر با قرص و ورزش یهو قد بلند نشدن و حتی لژ کفشاشون هم صرفا دلیل قد بلندیشون نیست! بلکه یکتا ناصر اینبار اومد و استالیش رو رنگ روشن مونوکروم انتخاب کرد که خب دقیقا همرنگ بودن مانتو و شلوار باعث این خطای دید شد. از طرفی هم شلوار راسته انتخاب شد و جذب نبود که این هم در بلند تر نشون دادن تاثیر خوبی داره.

اما دلیل اینکه انقدر خشک و مجسمه ای راه میره رو دقیق نمیدونیم اما برخی از کاربران بر این نظر بودند که چون کفشاش پاشنه داره و عکاسان هم دارن جلوش عقب عقب میرن نمیخواد ریزشی به وجود بیاد و کسی این وسط پخش زمین بشه!

که البته این هم دلیل جالبی برای این میزان خشک راه رفتن نیست! خب شما اگه به راحتی نمیتونید با کفش لژدار و یا پاشنه، راه برید بهتره که انتخابتون هم نباشه!

417269-Gahar-ir

یکتا ناصر و فِیسی که واسش کلی حرف و حدیث ساخید!

میدونید که دیگه این روزا بازار لب و گونه های پروتزی حسابی داغه و خانومای نچرال خیلی کم شدن، به خصوص در سینما! اما خب یکتا ناصر رو میشه از دسته هنرمندانی دونست که هنوز دست خاصیب به صورتش نبرده که البته شاید هم به دلیل بیشتر شدن سن و سالش مثلا یه بوتاکسی چیزی زده باشه اما اینطور که چهرش نوشن میده تغییر خیلی خاصی نداشته.

یکتا ناصر علاوه بر این چندان اهل میکاپ های غلیظ هم نیست و عموما با فیس خودش دیده میشه مگه اینکه مراسمی چیزی باشه. جدا از همه اینها خانوم خانوما اهل فیلترای اینستاگرامی هم نیست و اعتماد به نفس خوبی داره که خب اینکم خودش یه نکته مثبته. اما یکتا خانوم ناصر از اونجایی که دیگه خیلی اعتماد به نفسش بالاست مدتی پیش تصویری از خود در اتاق گریم منتشر کرد که خب دیگه زیااادی طبیعی بود و خیلی از کاربران ازش تعریف کردند و خیلیا هم گفتن سقف رو سرت نریزه از اینهمه اعتماد به نفس!

tt

اما همونطور که در تصویر مشاهده کردید یکتا ناصر یه زاویه فک عجیب و بسیااار غلیظ داره که خب مخاطبین بر این نظرند که وی زاویه فک زده اما خودش چند باری از این موضوع عصبانی شده و جهت اثبات توضیحاتی به علاوه عکس گذاشته که خب بازم ظاهرا تو نظر مخاطب افاقه نکرده!

Untitled (1)

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی