|

وقتی افسانه پاکرو با یه حرکت شده یکه خوشگلا؛ کم مونده جِم خانومو بقورته واسه خودش!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای جذاب و در عین حال مشهوریه که این روزا ترکیه به سر میبره و عکسای جینگول مستونش حسابی هواخواه پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای جذاب چهره و البته مشهوریه که خیلی وقته کم کار شده و تو فیلم و سریالا دیده نمیشه. افسانه پاکرو تو دهه هشتاد و نود تا یه مدتی پررنگ بود و اتفاقا خوبم مخاطب رو جذب خودش کرده بود اما انگاری خیلی وقته که دیگه به دلایل شخصیش نمیخواد در این عرصه و البته در ایران فعالیتی داشته باشه. حالا چرا؟ چون بازیگری همچون افسانه پاکرو امکان نداره پیشنهاد کاری نداشته باشه و احتمالا این خودش بوده که علاقه نداشته تا از یه جایی به بعد همکاری کنه.

افسانه پاکرو سن و سال کمی ندره اما از اون دسته بانوان در این شغل می باشد که فیس بِی بیش باعث شده تا کمتر دیده بشه. ناگفته نمونه که ظاهر خانوم خانوما هم در این مورد تاثیر زیادی داره و همیشه با آرایشی بسیار کم و نچرال طور، و استایل و پوششی که زنانه نباشه دیده میشه که خب خیلیم خوبه یک خانوم اعتماد به نفس بالایی داشته باشته تا جایی که تبدیل به غرور کاذب نشه!

در ادامه نمونه ای از تصاویر افسانه پاکرو رو مشاهده می کنید که مطالب گفته شده رو نشون میده.

afsanehpakroo-instagram

afsanehpakroo_1542202484

وقتی همه چی دست به دست هم میدن تا افسانه پاکرو بشه از خانومای اونجوررری!

افسانه پاکرو همونطور که گفتیم معمولا کم آرایش میکنه؛ اما وقتی میکاپی رو چهرش دیده میشه دقیقا میدونه کجا چی بزنه تا مرکز توجهات بشه و حتی گاهی اوقات با ژستای اروتیک طورش و استایل نامتعارف اونرو بدتر میکنه.

مثلا مدتی پیش افسانه بانو تصاویری رو به اشتراک گذاشت که خب اینچنین بودند و هم مورد استقبال قرار گرفتن و هم کلی مورد انتقاد و تعجب!

Untitled

افسانه پاکرو سیس میاد زلزله! خانوم گفتیم خوشگلی دیگه خدا نیستی که!

افسانه پاکرو چهره نچرالی داره که البته با یه کارای ریز مثل فر کردن مژه هاش و یا لوازم ارایش ملیح چهرش رو زیبا تر میکنه اما در مجموع زیر تیغ جراحی نرفته! افسانه خانوم خب از اونجایی که چهره خوبی داره خیل از کاربران ازش حسابی تعریف میکنن و به دلیلی تصاویری که میذاره بیشترم هندونه میدن زیر بغل که خب همین موارد باعث شده تا ایتن بازیگر دهه شصتی کمی تا قسمتی مغرور بشه!

وی مدت پیش در لایو وقتی که داشت در رابطه با سینمای ایران و زیبایی خانوماش صحبت میکرد یهو خودشیفتگیش اود میکنه و به اینکه تو نون قیافتو میخوری پاسخ میده: خیلی ها نون صداشون میخورن پس حقمه ...

یکسری از کاربران هم نظراتی جالب دادن که در ادامه نمونه هایی قابل انتشار از آن را مشاهده می کند.

Untitled

 

افسانه پاکرو چه ترکیه ای شده و خبر نداشتیم!

خیلیا از زمانی که متوجه شدن افسانه پاکرو رفته به ترکیه، اطلاع زیادی از اهدافش نداشتن و فکر میکردن برای خوش گذرونی و تبدیل شدن به امثال روناک یونسی و ریحانه پارسا رفته. اما افسانه خانوم مدتی میشه که ثابت کرده حسابی واسه رفتنش از قبل برنامه ریزی کرده بود و با خواهرش که اون هم تو کار  سینماس، داره کل ترکیه رو میزنه زمین با جوایز راه و بیراهی که واسه فیلم کوتاهاشون دریافت کردن. این بازیگر خوش فیس و ژذاب که حالا رسما شده یه سلبریتی تموم عیار، خودشو به در و دیوار کوفته که بتونه چیزی بشه که الان هست و از همه در این زمینه هم بزنه جلو!

ss

افسانه پاکرو رفته اونور حالا سینما ایرانو لو میده بَددد!

افسانه پاکرو در اوایل مهاجرتش صحبت های در مورد سینمای ایران کرده بود که البته این حرف ها را بسیاری از خانم های بازیگر دیگر هم گفته بودند و به نظر م رسد اصل ماجرا همین باشد!

پاکرو گفته بود در سینمای ایران اگر ظاهر جذاب نداشته باشی و ارایش نکنی و به نوعی شاخ اینستاگرامی نباشی به تو نقش نخواهند داد در صورتی که ملاک ها در گذشته انقدر آبکی نبوده و الان به همین دلایل فیلم و سریال ها هم آبکی شده اند.

zk3YzQxOTk3M

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

afsane_pakroo_Rouzegar.com_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی