|

بی آبرویی ناجوور ریحانه پارسا با تتوهای رو بدنش؛ خانم دَدی و کوشکی رو ترکوند!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا این روزها مشغول آمده سازی یک گروه تئاتر هست و داره سعی می کنه مسیر زندگی ش رو تغییر بده البته هنوز کلی نقطه تاریکم داره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا دقیقاً دو سالی می شود که مهاجرت کرده و رفته ترکیه خانوم بازیگر که در ایران این اواخر حسابی اوضاع کاریش خوب بود و کلی پیشنهاد کار داشت قید همه رو زد و از ایران رفت. در ترکیه اما به قول خودش از زیر صفر شروع کرد و به نظر حالا کم کم تونسته کمی اوضاعش رو سامان بده.

ریحانه پارسا که در طول چند ماه گذشته بارها اعلام کرده است که مسیر زندگی خود را از سمت و سوی حاشیه به مسیری درست تغییر داده است.

در این رابطه ریحانه پارسا نشان داده است که ورزش می کند، کتاب می خواند، فیلمسازی و بازیگری و تئاتر را دوباره از سر گرفته است.

او این بار هم به اعتقاد کاربران برای اینکه نشان بدهد ذهنی خلاق و شاعرانه دارد و ماه را در عکس سلفی اش بنشاند، وسط یک جاده خطرناک در شب چشم هایش را بسته است.

ezgif.com-gif-maker (27)

وقتی ریحانه پارسا بدل داره میشه اونم از نوع مرغوبش!

ریحانه پارسا با انتشار ویدیویی تازه، از همزاد و نسخه کپی شده ای از خودش رونمایی کرده است. این فرد که آرمیتا براتی نام دارد گویا تو فیلم کوتاه زمان یک ماهگی جای ریحانه پارسا بازی کرده و اینقدر که شبیه خود ریحانه است کسی نفهمید! ریحانه پارسا نگفته است که این فرد چه نسبتی با او دارد، اما بیشتر کاربران مدعی شده اند که این شخص تنها دوست ریحانه پارسا است.

گروهی از کاربران نیز در واکنش به ویدیوی او و همزادش گفته اند که واقعا از دیدن این همه شباهت متعجب و شوکه شده اند و خطاب به ریحانه نوشتند اینو از کجا پیدا کردی؟

 

اما داستان فیلم ریحانه پارسا درباره چیه؟

با نگاهی به تیزر ۳۵ ثانیه‌ای فیلم کوتاه زمان یک ماهی، تصویر خودرویی را نشان می‌دهد که ناگهان توقف می‌کند و مردی خشمگین از آن پیاده می‌شود. مرد به سمت در عقب حرکت می‌کند و دخترک نوجوانی را از خودرو پایین می‌کشد و او را زیر مشت و لگد خود قرار می‌دهد.

در پس زمینه صدای از لحظه اتفاق به گوش نمی‌آید و یک زن به زبان انگلیسی در حال صحبت کردن با مردی به نام آقای پارسا است. او می‌گوید که از مدرسه دخترش تماس می‌گیرد و از آقای پارسا می‌خواهد که هر چه زودتر دخترش را برای تراپی به یک مرکز روانشناسی ببرد. در غیر این صورت ممکن است آینده او به خاطر کم توجهی و شاید اختلال بیش فعالی دچار لطمه شود. زن می‌گوید که از رفتارهای عصبی دختر نوجوان ناراضی هستند و دیگر نمی‌توانند کاری برای او انجام دهند.

این بخشی از فیلم کوتاه زمان یک ماهی ریحانه پارسا است که هنوز مشخص نیست که چه زمانی منتشر می‌شود. پارسا در گفتگو با رسانه‌های ترکیه گفته که این فیلم را به جشنواره‌های بین المللی می‌فرستد و فعلا آن را منتشر نخواهد کرد.

ریحانه با فیلمش به پدرش کنایه زد یا به کوشکی؟

برخی کاربران به شباهت عجیب مرد خشمگین درون فیلم کوتاه به مهدی کوشکی اشاره کرده اند. موضوعی که باعث شده پس از حدود دو سال باز هم این ماجرای پر سر و صدا بار دیگر مورد واکاوی دوباره قرار بگیرد.

اما برخی دیگر از دنبال کنندگان ریحانه پارسا گفته اند که مرد خشمگین پدر او است و برهه‌ای از زندگی ریحانه پارسا را روایت می‌کند.

500

ریحانه پارسا چه یهو تتویی شد!

ریحانه پارسا از وقتی مهاجرت کرد تغیرات زیادی کرد که مهم ترین اون ها تتوهایی که رو بدن و صورتش زده. او زیر گلو و روی دست هایش جملاتی تتو کرده که در راستای ترویج بی اخلاقی است. ریحانه پارسا تاکنون در مورد علت انجام دادن این تتوها توضیحی نداده است. 

630

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی نازی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی