|

آزاده صمدی سلطان غول اکسسوری؛ خانم با ژست لَمیدش چه کَلی می خوابونه از بعضیا!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی از بازیگرای مشهوریه که با ظاهرشم حسابی مشهوره و اینبار عکس خانوم با یه سیس و اکسسوری مجهول الحال مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگر های جذاااب و خوش سیما سینما و تلویزیون است که بیشتر به خاطر نقش های کمدی و نمکی که بازی کرده شناخته میشه مثل سریال محبوب دیوار به دیوار که از شبکه سه سیما پخش میشد. خانوم آزاده صمدی با سریال راه بی پایان در سال 1386 تونست هنر و مهارت خودش رو در بازیگری به خوبی نشون بده و بعد از اون هم که موفقیت پشت موفقیت.

آزاده صمدی از جمله بازیگر هایی است که چندان حاشیه ای نداره و دنبال این حرف ها هم نیست با این حال به معنی این نیست که آزاده خانوم خیلی بی سر صداست و کسی نمیدونه داره چی کار می کنه و چیکار نمیکنه، اتفاقا آزاده صمدی حضور نسبتا قابل توجهی در فضای مجازی داره که همین موضوع هم باعث میشه طرفدارهاش بیشتر از زندگیش سر در بیارن. از طرف دیگه چیزی که باعث میشه هم برای طرفدار های خانوم جذاب باشه و هم ایشون رو از دیگرا متمایز کنه سبک و سیاق خاص و منحصر به فرد خانوم خانوماست که تو هفت تا آسمون بگردی به این راحتی ها لنگش رو پیدا نمی کنی. آزاده صمدی کلا استایل جالب و خاصی داره که البته غالبا نامتعارف یا هنجار شکنانه نیست برای همین هم خیلی میدرخشه و تو چشم میاد هم خیلی مورد انتقاد قرار نمیگیره. یکی از ویژگی های ناب استایل های آزاده خانوم اکسسوری های عجیب غریب و گاها گنده ای هستند که میپوشه و کلی هم باهاشون توجه جلب میکنه.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی تو هر سفر یه جور شکوفا میشه

همون طور که گفتیم آزاده صمدی فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام داره پس به هیمن ترتیب خیلی راحت میشه متوجه شد که یکی از محبوب ترین و مورد علاقه ترین تفریحات ایشون سفر کردن و گشت و گذار رفتنه و به طبع اون هم عکس و استوری هایی از سفرش با طرفدار هاش به اشتراک میگذاره اما نه به روش امثال خانوم مینا مختاری که تو هر عکسی سعی می کنه نشون بده چقدر سفرش لاکچری و گرون قیمته و هر کسی نمی تونه چنین بند و بساطی رو راه بندازه، اتفاقا اون چه که تو سفر های آزاده صمدی جلب توجه می کنه تیپ های خاص و معمولا محلی است که برای خودش انتخاب می کنه.

آزاده صمدیآزاده صمدیآزاده صمدی حتا تو خونه هم گنگش بالاست

به طور کلی تو این دروه زمونه که خانوم های سلبریتی بیشتر سعی می کنند تا توی فضای مجازی نشون بدن چه خونه زندگی لوکسی دارند و از چه زندگی مرفهی برخوردارند امثال آزاده صمدی خیل کم پیدا میشه که بی شیله پیله باشه و خیلی از چارچوب های شیک و لوکس بودنی که بقیه دنبالشن پیروی نکنه.  خب سلبریتی های زیادی هستند که از خودشون تو خونشون حین استراحت عکس منتشر کردند مثل سمیرا حسن پور، فریبا نادری و مجددا مینا مختاری اما همه آن ها کجا و آزاده صمدی کجا.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی با رخ اومدناش ماست همه رو کیسه میکنه

به گزارش شایانیوز، به طور کلی می تونیم بگیم که آزاده صمدی صفر تا صد ادا اطوار ها یا به قول خودمون سیس خاص خودش رو داره که همه جوره هم این رو نشون میده از استایل کردن هاش بگیر تا ژست ها و پوز هایی که جلوی دوربین عکاس ها در مراسم ها و فرش قرمز های مهم می گیره.

آزاده صمدیآزاده صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی