|

خوشگذرونی الهام حمیدی با شَمایل رنگی لب دریا؛ فیزیکووو کرد قد نخ دماغم عملی!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی از بازیگرای مشهوریه که خیلی اهل جار زدن نیست اما با تصاویر حاشیه داری که به اشتراک میذاره مورد توجه زیادی قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای مشهور و جذاب ایرانیه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره و میشه گفت از زمانی که برای اولین بار ازدواج کرد پا به این راه گذاشته تااا حالا که در ازدواج دومش به سر میبره و دو تا بچه داره. الهام حمیدی رو همیشه و همیشه در فیلم و سریال های مثبت و همسر پیامبر و این موضعات دیدم و کلا عادت داریم که الهام بانو در این ظاهر باشه اما با توجه به اینکه چند سالی میشه اینستاگرام خیلی شاخ شده و خیلی از آدما رو هم شاخ کرده، برخی از بازیگران همچون الهام حمیدی خیلی زیاد از پیله خود در اومدن در حدی که مخاطب رو شاخدار کردن!!

الهام حمیدی تو این چند ساله اونقدری تغییر ظاهر داشته که شاید بشه جزو خانومایی دونستش که برخلاف الهام چرخنده هستند و خب یکی اون مدلی تغییر میکنه و یکی این مدلی که هر دو مورد هم مورد توجه و تعجب قرار میگیره. الهام حمیدی به مانند خانوم ضیغمی همسری پولدااار انتخاب کرد که خب این هم خودش برگ برنده ای برای بانوان بازیگر می باشد و میتونن همه جوره به خودشون برسن و خب چون مشهورن، فخرفروشیشون به گوش همه میرسه. اما از طرفی هم الهام حمیدی خیلی اهل آرایش و قرتی بازیای این مدلیه که البته میشه گفت در کل آرایش کردن در هر جای دنیا برای یک خانوم تو هررر سن و سالی از بچگی گرفته تا پیری ، یه حرکت جذاب به نظر میاد و همه خانوما میکاپ کردن رو دوست دارن حتی شده کمش! اما الهام بانو از اون سبک غلیظ پسنداست که تا ته لوازم آرایشو در نیاره ول کن ماجرا نیست. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

elham-hamidi-1

unknown_165215070_821010285155099_8493469891515374735_n

وقتی الهام حمیدی خودش آرایش کردن بلد نیست و سنشو کلییی میبره بالا!

خب همونطور که دیدین الهام بانو اگه به طور حرفه ای آرایش بشن و دوربین عکاسی با لنز شاخ هم بیاد بالاسرشون چهره ای خوش آرایش و جذاب دارن که اصلا انگار ساخته شده واسه مدل میکاپ بودن؛ اما اگه خودشون دست به قلم بشن و پای دوربین گوشی وسط باشه زیبایی خاصی دیده نمیشه و تنها میزان زیادی از لوازم آرایشه که فیس ایشون رو فرا گرفته!

اما از این ها گذشته الهام حمیدی خب گفتیم پولدار شده و حالا لایف استایل و مسافرت های لوکس بسیاری داره که البته کمتر به اشتراکشون میذاره و اغلب این مدلیه که بیشتر عکس و فیلم های معرفی و تبلیغاتیش میاد بیرون و مراسمات سینمایی، نه موارد اون چنینی! الهام بانو در تصویر دومی از اونجایی که در سفر بودن با چهره پر آرایششون توجه کاربران رو به خود جلب کردن اما از این لحاظ که الهام حمیدی خودش انقدر پیر شده یا میکاپش اینجور نشونش میده؟!

Untitled+(1)

الهام حمیدی واسه مدلینگی چه کمر باریییک شده! بعد دو تا زایمان پشت هم؟

الهام حمیدی بعد از دو حاملگی پشت سر همِش، یهو به شدت چاق شد که خب طبیعیه و اصلا جای تمسخر نداره که برخی از کاربران زود تند سریع میان و هرچیزی رو مسخره می کنن اما نکته اینجاست که این بانوی بازیگرمون به شدت اهل مدل بازیه و درآمد زیادی هم از این طریق در میاره. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام بانو با لباسی بلند اندامی بسیار لاغر شده هِی عشوه کنان لباس رو به فیلمبردار نشون میدن.

البته که ناگفته نمونه هر کسی یه مدلی خلق شده و یا اصلا به دلیل اتشاباهات خودش چاق شده اون فرد هم مسخره کردن نداره و اصلا برخی هستند به مانند مهران غفوریان که با تپل بودنشون نمکی و جذاب ترن و جایی برای حرف درآوردن نیست که برخی منتظرن تا چیزی در این فضای بزرگ مجازی ببین و با سرعت نور یه سوژه ای بسازن!

الهام حمیدی شد مدل و زد تو کار فندقی کردن دماااغ!

الهام حمیدی همونطور که گفتیم خیلی تو کار تبلیغاته و معرفی های زیادی انجام میده اما نه مثل خانم بهاره رهنما که هر چیزی که میبینه رو معرفی می کنه. الهام حمیدی بیشتر برای تبلیغ مزون های مانتو میره و مانتو های گرون قیمت رو پُرو و در آخر تعریف و تمجید میکنه. و یا به تازگی به یک مرکز زیبای رفته که ابرو و بینی رو ابتدا به صورت دیجیتالی نشون میده که شخص بعد از انجام کار چه شکلی میشه و خب اینجوری مراجعه کننده متوجه میشه چه کاری رو انجام بده چه کاری رو نکنه.

البته که از اونجایی که کمال همنشینی بسیار اثر میکنه! الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هم دوستان خیلی صمیمی هستند و نیوشا ضیغمی هم قبلا به این مرکز رفته بود و تبلیغات کرده بود.

اما کمی بیشتر با الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

unknown_69193939_859377831160852_2984743927826052224_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی