|

وقتی زنِ پیمان قاسم خانی حیات وحش جیبشه و مار رو تا حلقش برد؛ خانوادگی هنرمندن!

mitra ebrahimi shsysnews

پیمان قاسم خانی از هنرمندان دو بار ازدواج کرده ای هستش که برای خانوم خانومای دومش حسابی سنگ تموم میذاره و اینبار براش گردنبند مار گرفت!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزا خیلی اخبارا شدن عجیب غریب جوری که دیگه مثل قبل از شنیدن موضوعی چندان تعجب نکنیم و خلاصه که پوست کلفتی شدیم واسه خودمون! اما تو دنیای بازیگران هم این خبرای عجیب و حواشیه غریب وجود داره جوری که اصلا بعضیاشون انگار اومدن که جنجال بسازن و دیده بشن! یکی از این اخبار عجیب ازدواج و طلاق میون بازیگرای خانوم و آقاست که خب خوبیشونم به اینه که شبیه به هم سناریو نمیسازن و تنوعی میشه برای شنونده!! اما در این بین یکی از کم حاشیه ترین ازدواج ها مربوط به پیمان قاسم خانی و سوگلی جدیدش میترا ابراهیمی میشه. قطعا شما هم با پیمان قاسم خانی آشناییت دارید و میدونید ایشون هم بازیگر هستن و هم کارگردان و هم نویسنده. پیمان قاسم خانی اولین ازدواجش با بهاره رهنما بود که بعد از  سال زندگی سرانجام به طلاق ختم شد وحالا آقای بازیگر قصه ما با همسر جدیدشون در نهایت آرامش و عشق و حال به سر میبرند.

پیمان+قاسم+خوانی+

وقتی قاسم خانیه خاص پسند دو خانوم خاااص انتخاب میکنه!

اما میترا بانو ابراهیمی یه روحیه خاص داره که البته انگاری کلا پیمان خانی خاص پسند هستند چرا که بهاره رهنما نیز اینچنین بود و حتی حالا متفاوت بودنش غلیظ تر هم شده اما بهاره بانو به این شکل بوده و هست که خاص بازیش از روی اطوار های عجیب و اجق وجق هستند نه راهی که درست درمون باشه. جالبه بدونید بهاره رهنما برای پول درآوردن در این مدت از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تبلیغ داشته و از لحاظ ظاهری هم به شدت تغییر کرده و نه چندان خوشتیپ شده!! بهاره رهنما تنها هنرمندی هستش که هیچ هنرمندی ازش صحبتی نمیکنه  فالوش هم نکرده!!

Untitled+(2)

پیمان قاسم خانی جای زر و زمرد، واسه خانومش مار گردنبند کرده!

ولی از این طرف میترا ابراهیمی یه مدل دیگه خاصه. مثلا خانوم خانوما در رابطه با حیوانات تفکری به شدت حامی طور داره و چون خودش روانپزشک هستش مدل باکلاس تری برخورد میکنه و میخواد تا سیس کاریش و شخصیتیش حفظ بشه.

اما میترا بانو ظاهرا دیگه اونقدر عاشق حیوانات هستند که مدتی پیش تصویری از خود با مار منتشر کردن! میترا ابرهیمی در این تصویر به قول کاربران از مار جان به عنوان گردنبند استفاده کرده وبد و دور گرنش پیچونده بود!

mitra-ebrahimi-instagram-2

همسر پیمان قاسم خانی از قِبَلِ ازدواج هوشمندانش به کجاها رسید!

یکی از مواردی که نظر خیلیا رو درباره زن پیمان قاسم خانی یعنی میترا ابراهیمی به سمت خودش جلب میکنه اینه که خانوم خانوما قبل از اینکه بخواد با پیمان خان ازدواج کنه اینقدر تو فضای مجازی فعال نبود و مدام در حال انتشار عکسای رنگ و وارنگ نبوده. ولی حالا خانوم دکتر ابراهیمی تبدیل شده به یکی از شاخای فضای مجازی که همه جوره سعی داره با تیپ و استایلاش، یا حتی با فازای جورواجوری که در کنار همسر گرامیش میگیره به شهرتی بیشتر برسه. البته که این ازدواج برای هر دو طرف برد بود چرا که پیمان خان با فاصله سنی بسیار بالا همسری جوان اختیار کرد و میترا خانوم نیز به اهداف خود در کنار مرد مشهور سینما ژرسید.

البته میترا بانو هنوز از گرد راه نرسیده مدتی پیش یهو واسه یک فستیوالی که در مونیخ برگزار شده بود و اینطوری که میگفتن برای یکی از فیلم های خانوم ابراهیمی به نام کامی بوده. همین قضیه باعث شد که نام میترا خانوم حسابی تو فضای مجازی بپیچه و بیشتر از قبل تبدیل شه به یک گنگ پر و پیمون!

dt

وقتی پیمان قاسم خانی زن که هیچ، خواهر زن داره جذاااب!

پیمان قاسم خانی و میترا خانوم یه پاشون ایرانه و یه پاشون اروپا اما با این حال از زوج های آروم و کم حاشیه ای هستند که چندان هم اهل جار زدن و خودنمایی نیستند! پیمان و میترا رفاقتی صمیمانه با مارال فرجاد نیز دارند و حتی تا به حال تصاویری بسیااار نزدیکی هم ازشون دیده شده که حرف و حدیث دار بود اما خب از اونجایی که بازیگرن و راااحت، این موضوعات ه به راحتی فراموش شد!

مارال فرجاد بازیگر مشهور که قطعا می شناسیدش مرداد ماه 40 ساله شد. به همین منظور تصویری از وی به همراه دوستای جیک تو جیکش منتشر شد که البته خواهر خانوم پیمان خان هم تو عکس هستند و برخی از کاربران همیشه در صحنه جذب آبجی خانوم شدند!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی