|

رونمایی ریحانه پارسا از فاز باحالش بعد تولد؛ واسه دوزار فالوور چه فیگور میاد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر مشهور ایرانی که این روزا ترکیه به سر میبره از اونجایی که نامزدی عکاس داره، تصاویری جذاب از خود به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا که این روزها تبدیل به یک مهاجرت کرده بی سر و ته شده، چندان هدف خاصی درش دیده نمیشه و تنها هراز چند گاهی میاد و متنی در رابطه با سریالی جدید یا پروژه ای نو مینویسه و میره که البته چندان هم بنظر نمیاد دروغ گفته باشه اما خب از طرفی هم فعالیت خاصی از خانوم خانوما دیده نمیشه. ریحانه پارسا دو سه سالی میشه که رفته و با توجه به اینکه سن وسال خیلی کمی داشت، به تازگی 24 ساله شد. ریحانه پارسا همون ابتدای رفتنش با گفتگویی که با مسیح علینژاد کرد و حجابی که از سر برداشت هرررچی پل بود پشت سرش ترکوند که البته ظاهرا خانوم خانوما تصمیمش رو گرفته بود که بر نگرده اما ظاهرا تمام نقشه های اونور آبیش هم به باد فنا رفت!

ریحانه پارسا کلا این مدلیه که تو صفحه اینستاگرامش تا دلتون بخواد عکس میذاره و ویدیوهای کوتاهی استوری میکنه که البته با همین روند تونسته نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده جذب پیجش کنه. ریحانه خانوم که قبلا تصاویری نه چندان درست حسابی به اشتراک میذاشت، حالا با روند بهتری حرکت میکنه که البته اینکه نامزدش عکاسه هم تاثیر مستقیم داره! ریحانه پارسا تو همین عکس بازی ها با رل حال حاضرش آشنا و صمیمی میشه و حالا تصاویری این چهره رو با تفاوتی بارز از گذشتش می بینیم. در ادامه جدیدترین پست این بازیگر رو مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود ولی هدف خاصی نداشت و یه کپشن ریز زده بود تنگش!

reyhaneparsaj_332758485_659112089548280_6970358106219767557_n

reyhaneparsaj_s instagram 2023-2-26 story

وقتی ریحانه پارسا دویستمین رِلش بالاخره بگیره!!

خب بالاتر اشاره کردیم که ریحانه پارسا در حال حاضر با فردی تو رابطه هستش که البته ایشون شاید بشه صدمین رابطه خانوم خانوما و یا شاید هم دویستمین!

بله ریحانه پارسا بعد از اینکه از کشور خارج شد با آدمای زیادی نشست و برخواست کرد و هر بار با مردی جدید دیده شد که تازه اینها مواردی بود که روی پرده بودند و اینکه پشت پرده چخبر بود خدا داند! اما ریحانه پارسا از جایی به بعد دیگه فقط و فقط با میلاد خان لاو بازی داشت. میلاد کیه؟ میلاد خدایی نامزد فعلی ریحانه پارسا می باشد که همونطور که گفتیم تو کار عکاسیه و در بازیگری هم دستی بر آتش داره.

REYHANE-PARSA-VAGHTESOBH

ریحانه پارسا که ظاهرا علاقه وافری به ارتباط با آقایون سن بالا داره و در ایران هم ازدواجی سفید با مهدی کوشکی بازیگر سریال جیران داشت، حالا فاصله سنیش با میلاد 16 سال هستش که البته این گفته ای از طرف برخی رسانه ها بوده اما خب با کمی تا قسمتی دقت هم میشه تو تصاویر این فاصله رو دید و درک کرد.

ریحانه پارسا با میلاد خدایی بارها عکس های دو نفره و حتی ویدیو منتشر کرده و علنی ایشون رو به همه نشون داده. حتی به تازگی برای تولد ریحانه نیز نامزد جان زحمت کشید و با هدیه ای گرون و گردنبند حسابی دل خانوم بازیگر رو به دست آورد.

reyhane+parsa

وقتی ریحانه پارسا با آرتیست بازیش اعتیادش رو لو میده!

احتمالا شما هم شنیده باشید که میگن هنرمندایی که زیادی هنر به خرج میدن، یه چیزایی مصرف میکنن که بتونن از حال و هوای عادی بزنن بیرون و بپرن تو یه فضایی دیگه! شاید این مورد برای برخی درست باشه و حتی انکارش کنند اما قطعا برای ریحانه پارسا کاملااا درسته چرا که این چهره از وقتی که رفته اونقدری فلسفی و به قول خودش آرتیست شده که مشخص نیست این استعداد یهو از کجا زد بیرون.

ریحانه پارسا اهل فیلتر های اینستاگرانم خیلی هست اما گهگاهی هم طبیعی و بدون ادیت فیلم و عکس میگیره و میذاره که خب نشون میده خانوم خانوما زیر اون فیلترا و آرایش چه مورادی رو قایم کرده! قطعا یکی از اونها گودی و سیاهی زیر چشمش هستش که به شدت غلیظ دیده میشه و واضحه! خیلی از کاربران به این موضوع اشاره داشتند که ریحانه چیزی مصرف میکنه اونم خیلی زیاد!!

Untitled

100

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی