|

پافشاری پانته آ بهرام برای پوشش انتخابیش اون هم در مراسم ختم! اینبار هم قسر در میره؟

Pantea Bahram shayanews

اخیرا عده ای از بازیگران خانوم سینمای ایران اقدام به کشف حجاب کردن که جریمه های در نظر گرفته برای اون ها باعث تعجب عامه ی مردم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا یه موجی بین سلبریتی ها راه افتاده که در نوع خودش عجیب هستش چرا که موضع این عزیزان، دست کم برای مخاطب روشن نیست! یعنی من مخاطب نمیتونم بفهمم که دلیل رفتارهای اخیر بعضی از هنرمندان چی هستش! حمایت از یه قشر مخصوص از مردم یا دیده شدن و افزایش فالوور اینستاگرام و یا صرفا به خاطر خوشی هست که زده زیر دل بعضی هاشون؟ یعنی هر روز که بیدار میشی یهو سر تیتر خبر ها میبینی که فلان بازیگر خانوم، تغییراتی توی پوشش ایجاد کرد و جالبی ماجرا به این جا ختم نمیشه چرا که بازیگرهای مرد هم توی این فضا در حال جولان دادن هستن یعنی طرف نهایت هنرش چشم های رنگیش و فقط بازی تو یه سریال بوده که بعدش شروع کرده به موج سواری و رژ زدن و این داستان ها تا از طریق صفحه ی اینستاگرامش به اون شهرتی که مد نظرش هست برسه! بله به شهرت رسیدن از راه اینستاگرام راحت ترین گزینه برای یه سری از افراد هست و صرفا برای این که عریضه خالی نباشه یه سریال یا یک فیلم هم بازی میکنن که بتونن توی بیو صفحشون بزنن actor و دیگه کار تمومه و راه آسونی رو برای رسیدن به درامد آنچنانی با شغل جنجالی بلاگری در پیش خواهند داشت!

پانت22

اما در این بین یه سری از بازیگرها هستن که خب خیلی قدیمی و معروفن و نکته ی جالب کار اینجاست که بزرگ شده ی تلویزیون و صدا و سیما هستن و از این طریق شناخته شدن، که میان یه سری حرکت هایی از خودشون نشون میدن که عده ای از مردم به جای این که پیش خودشون بگن به به چه هنرمند مردمی، یه علامت سوال بزرگ براشون به وجود میاد که چرا؟! چرا سلبریتی ها در جامعه میتونن انواع و اقسام کارها رو انجام بدن و در نهایت تنبیهی که براشون در نظر گرفته میشه یه جریمه ی جزئی و ممنوع الکار شدن هست که اصلا هم فشاری بهشون وارد نمیکنه، چون گویی این افراد حسابی جیب هاشون عمیقه! اما در مقابل این گروه یه ملت و مردم عادی وجود دارن که اگر کارهای مشابه سلبریتی ها رو حتی به خاطر الگوبرداری غلط از اون ها انجام بدن، جریمه های سنگین تری در انتظارشون خواهد بود، خب مسلما این مسئله آزار دهنده و ناراحت کننده هست. حالا به تازگی یکی از این بازیگر های عزیز حاشیه ی جدیدی درست کرده که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

پانت44

قانون شکنی های مکرر پانته آ بهرام

خب اخیرا یه سری از اتفاق ها توی کشور رخ داد که پیامدهای ناگواری داشت و روی روحیه ی مردم تاثیر بدی گذاشته، در این بین هم یه سری از افراد بودن که خارج از گود نشسته بودن و زیر باد کولر، درحالی که در خارج از کشور درینک میزدن، برای مردم فتوا صادر میکردن و آتیش ماجرا رو شعله ور تر میکردن، اما در داخل ایران هم بودن یه سری از شخصیت ها که با مردم اظهار همدردی کردن و از افراد خارج نشینی که از اتفاقات رخ داده سوء استفاده کردن، انتقاد کردن اما موضوعی که بعد از این اتفاقات پیش اومد و حتی تا الان هم ادامه داره، پوشش های آزاد برخی از بازیگرهاست که توی هر موقعیت و مناسبتی سعی میکنن اون رو نشون بدن یعنی فرق نمیکنه مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی باشه و یا مراسم ختم رضا حداد کارگردان فوت شده.

پانت8

photo_2023-05-21_16-07-35_(2)

خانوم پانته آ بهرام یکی از این بازیگرهاست که اخیرا، بارها و بارها ازش رفتارهای اینچنینی مشاهده کردیم که باعث تعجب همه مون شده، جرقه ی این رفتار خانوم بازیگر، دقیقا از اکران مردمی پوست شیر شد و به تازگی هم در مراسم ختم یکی از کارگردانان کشور بدون حجاب ظاهر شده. واقعا سواله، چطور این خانوم هر دفعه کوبنده تر از دفعه ی قبل ظاهر میشه، بدون این که خم به ابروی نازنینش بیاد، حتی با وجود این که همین اواخر جریمه هم شد! احترام به رعایت قانون در هر جامعه ای چه ایرانی و چه خارجی، یه چیز معلوم و قطعی هست ولی چرا سلبریتی ها از این قاعده مستثنی هستن و هر موقع که بخوان میتونن هر جوری که میلشون میکشه رفتار کنن، اون هم بدون پس دادن عواقب خاصی در این زمینه. این کاملا عیان هستش که این خانوم و همکاراشون در حال قانون شکنی هستن و تکرار این موضوع داره تبدیل به وقاحت و دهن کجی میشه. حتی توی فضای مجازی هم روی اعمال امثال ایشون برخلاف عامه ی مردم، هیچ نظارتی نیست و این عجیبه! حالا سوالی که ذهن عموم مردم رو مشغول کرده این هست که آیا پانته آ بهرام اینبار هم قسر در میره؟ چرا این خانوم اینهمه با خیال راحت این کارها رو انجام میده، داستان دقیقا چیه؟!

پانت2

بازیگرها و جریمه های اونها بابت کشف حجاب

از آخرین خبر هایی که درباره برخورد قانونی با کشف حجاب بازیگرها به گوش رسید، جریمه ی نقدی بود که برای کتایون ریاحی و خانوم بهرام مشخص شده بود و حکمش صادر شد، اما قسمت جالب و کمی خنده دار ماجرا، مبلغ این جریمه بود که یک و نیم میلیون تومان بود! وقتی این خبر منتشر شد، چشم های همه از تعجب گرد شده بود، یعنی واقعا همین! اصلا باورکردنی نیست، خیلی ها معتقد هستن که به خاطره مبلغ پایین این جریمه بوده که پانته آ خانوم باز هم به سرکشی خودش ادامه میده، چون این مبلغ احتمالا خرج یک روز امثال ایشون باشه و خانوم برای هر دفعه که میلش قانون شکنی میخواد، یک و نیم کنار گذاشته تا خرج کنه! حتی خبرگزاری فارس به این موضوع واکنش نشون داد و توی گزارشی این حکم رو شوخی قوه قضائیه با سلبریتی‌ها دونست و گفت «زمانی که قوه قضائیه با تأخیر نسبت به اقدامات هنجارشکنانه و مجرمانه سلبریتی‌ها اقدام می‌کند و آن‌ها را با مجازات‌هایی که بیشتر شبیه شوخی است، مجازات می‌کند به نوعی تشویقی برای ارتکاب مجرمانه دیگر سلبریتی‌ها می‌شود».

پانت

بجز این دو بازیگر اخیرا باران کوثری هم در مراسم ختم حسام محمودی، افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا هم در بزرگداشت آتیلا پسیانی، بدون حجاب ظاهر شدند، که درباره باران کوثری خبرهایی مبنی بر بازداشت این شخص پخش شد که صحت نداشت ولی این بازیگر هم مانند سایر سلبریتی هایی که اقدام به کشف حجاب کردن به دادگستری احضار شد، در راستای کشف حجاب بایگان و معتمد آریا هم مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که به علت کشف حجاب فاطمه معتمد آریا و افسانه بایگان؛ دو بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شده و پرونده به دادسرای ارشاد ارسال شده است.

پانت66

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی