|

وقتی کشته مُردهای "محمدرضا گلزار" باز ترکوندن؛ کم مونده خودشونو جلو پاش قربونی کنن!

mohammadreza golzar shayanews

محمرضا گلزار یه سوپراستار جذاب و پرطرفدار محسوب میشه که هر حرکت کوچیکش هم حتی برای طرفداراش مهم و جالبه که باز هم از این نظر حاشیه ساز شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که هر کاری هم کنن بد یا خوب مهم نیست، به خاطر چهره و استایلی که دارن باز هم بین مردم محبوبیت خودشون رو دارن، چرا که ما در وهله ی اول آدم های بصری هستیم؛ یکی از این بازیگرها، محمدرضا گلزار هستش که پسر مغرور و جذاب سینمای ایرانه، انقد مغرور که آقا تا حالا افتخار نداده که توی فیلم و سریالی برای تلویزیون بازی کنه و از اول برای خودش کلاس و پرستیژ کاری داشت و برای همین از ب بسم الله کارش رو با سینما و سوپراستارها شروع کرد و الان هم خودش یکی از اون هاست و شاید حتی خیلی جلوتر از اون ها، چون این روزها بعضی از اون ها دیگه بین مردم خصوصا نسل جدید، شناخته شده نیستن و به نوعی ستارشون کم سو شده و شاید فقط بین همون دهه شصت و هفتاد طرفدار داشته باشن مثل محمدرضا فروتن.

اما محمدرضا گلزار همچنان بین نوجوون ها و جوون های نسل تازه، معروف و محبوب هست چون خوب میدونه که بچه های الان بیشتر از این که سینما و فیلم های تلویزیون رو دنبال کنن، پیگیر اینستا و مجازی هستن و گلزار جان هم که تویه این فضا حسابی کارکشته و فعال هست و حسابی زندگی و تفریحات لاکچریش رو از این طریق با مردم به اشتراک میذاره و دل خیلی ها رو آب میندازه! پس با این حساب طبیعیه که گلزار عزیز هنوز صدرنشین و سردمدار کراش ها باشه تویه سلبریتی ها، چون این مرد جذاب سینما، راه اول موندن توی فهرست رو بلده! حالا میگین نخیر اینطورام نیست ولی در ادامه بهتون ثابت میکنیم که خیلی هم اینطوراست و علیرغم این که خیلی ها هستن که از گلزار نفرت دارن، چندین برابر بیشتر از اون ها هستن که این مرد رو شدیدا دوس دارن، حالا در ادامه بیشتر براتون میگیم.

گل697

طرفدارای دو آتیشه گلزار حسابی ترکوندن

گلزار همیشه طرفدارای خودش رو داشته و خواهد داشت و تعداد این طرفدارها نه تنها کم نمیشه که با توجه به تشویق مردم برای فرزند آوری، بیشتر هم خواهد شد! این روز ها گلزار حسابی داره توی اینستا میترکونه و خلق الله رو حسابی شیفته ی خودش کرده؛ از استوری هایی که از باشگاه رفتنش و زندگی لوکس و خفنش میذاره بگیر تا سفرهای باکلاسش به کشورهای دیگه مثل دبی، کلا این مرد لاکچری به دنیا اومده و لاکچری هم زندگی میکنه، انگار که از هر چیزی باید بهترین اون رو داشته باشه و از حق هم نگذریم داره، مثلا توی کشوری که نصف بیشترمون پراید سوار میشیم، گلزار از سال ها پیش بوگاتی و امثال اون رو سوار میشه، که خب نوش جونش!

گل789

اما بگیم از اتفاق تازه ای که گلزار رو حسابی توی اینستا بالا آوورده و باز هم دو دستگی احساسات مردم نسبت به گلزار رو شد، گزار بده یا خوبه! حالا داستان چی بود؟ یه مجموعه ی موبایل تویه تهران برای افتتاحیه اش از گلزار دعوت کرده بود که با توجه به قیمت بالای این بازیگر خدا میدونه که چقد هزینه بابت حضورش تویه این مجموعه گرفته، اما این مجموعه یه هزینه ی دیگه ای هم صرف کرده بود، اون هم برای پیج های پر بازدید توی اینستا تا این موضوع رو تویه بوق و کرنا کنن که فلان روز و فلان ساعت افتتاحیه مجموعه ی ما تویه تهران هست اون هم با حضور سوپراستار ایرانی، محمدرضا گلزاررررررر! خب حدس میزنید که نتیجه چی شد؟ هیچی جمعیت حسابی ترکوند! یعنی یه عده ی زیاد از دختر و پسر تویه این افتتاحیه شرکت کرده بودن که برای دیدن یه لحظه ی گلزار دست و پا میشکوندن و حسابی پرشوق بودن و همونطور که گفتیم اکثرا هم تو رده ی نوجوون و جوون بودن، طوری که میشه گفت گلزار بی شک بین همه ی سلبریتی ها بیشترین میزان طرفدار جوون رو توی ایران داره، پس باور کنید که این نتیجه دور از انتظار نبوده و نیست! حالا خودتون فیلم رو ببینید، بیشتر متوجه میشید.

طرفداره دو آتیشه یا چی؟

خب فیلمی که دیدید کاملا گویای این موضوع هست که آقا محمدرضا حسابی رو بورسه، اما یه عکسی که شدیدا داره توی مجازی وایرال میشه و باعث ریختن برگای خیلی ها شده مربوط به یه دختر با یه پلاکارده مقوایی تویه این مراسم هست، که خب تا اینجای ماجرا اوکی ولی متن پلاکارد چی بود؟ من به خاطره دیدن تو زندگیمو به خطر انداختم، فقط پنج دقیقه از وقتت رو بهم بده! این عکس و نوشته به قدری عجیب بود که خیلی ها توی مجازی اصلا شوکه شده بودن، مثلا بعضی از کاربرها به این موضوع اینجوری واکنش نشون دادن:

(( بهم بگید که این فقط یه شوخیه و یه نوجوون خواسته که برای جلب توجه این کارو بکنه چون اصلا نمیتونم باور کنم که این نوشته بر اساس واقعیت باشه و یه نفر واقعا برای دیدن یه بازیگر همچین ریسکی کنه، حالا خوبه طرف گلزاره، اینا اگه تویه آمریکا بزرگ میشدن و امثال دیکاپریو رو میخواستن ببینن، چیکار میکردن؟!

چی داره به سر بچه هامون میاد، منظور این دختر چیه نکنه بدون اجازه ی پدر و مادرش رفته اونجا در حالی که اونا مخالف بودن؟ اما آخه یعنی چی که زندگیشو به خطر انداخته اصلا مگه همچین بی هویتی امکان داره که یه خاطره یکی که غریبه هست، آدم این کارو بکنه؟ اصلا حتی اگر این نوشته الکی هم باشه، نشون از بی هویتی که بعضی از بچه های این دور و زمونه دچارش شدن داره که باید براش راه چاره پیدا کرد.))

IMG_20230527_121347

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سید ارسالی در

    اگر واقعا اینقدر که گلزار را دوست داشتید خدا را دوست می داشتید براتون چه کارها که نمی کرد و زندیگیتون از این رو به اون رو می شد
    خدایا شکرت که تو را دارم

  • زهرادهدشتی زاده ارسالی در

    موفق باشید

  • حقیقت گو ارسالی در

    خدای چقدر گرفتید این گزارش رو نوشتید
    گلزار دیگه تاریخش تموم شد

  • زن ایرانی ارسالی در

    دلم برا بعضی‌ها میسوزه چقدر خودشون رو حقیر میکنن جلو یه بازیگر

  • سارا ارسالی در

    چقدر بیکارن😥

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی