|

چهره خیلی تغییر کرده شقایق دهقان که در میکاپ کم نذاشت؛ لاغر و استخوانی بودا شد رهنما!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان این روزا تو کار و بارش کمرنگ شده اما می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که یه عکس آراویرا شده منتشر کرد و مورد قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- شقایق دهقان قطعا میشه گفت من جمله هنرمدان واقعا هنرمندیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه و یه جورایی حیفه! بله درست شنیدین، حضور برخی از بازیگران به مانند شقایق خانوم دهقان برای ژانر سختی به مانند طنز تو همه جای دنیا لازمه و حضور بسیاری از چهره های تازه ورود که برخیشون استعداد چندانی هم در این زمینه ندارند باعث شده تا جای بازیگرانی مثل شقایق دهقان گرفته بشه! مثلا سریال "ساختمان پزشکان" رو به یاد میارید؟ قطعا اگر باز هم شبکه آی فیلم بذارتش و پخشش کنه به شدت مورد استقبال قرار میگیره. شقایق دهقان در این کار نقش خانو شیرزاد رو داشت که به جذابیتی تمام و کمال اون کاراکتر رو از آب درآورد.

شقایق دهقان اما حالا در این عرصه شگفت انگیز دیده نمیشه و اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون که اصلا هم این سن و سال بهش نمیاد، ابن روزها تنها در صفحه اینستاگرامش مورد توجه قرار میگیرد و فعالیت بسیاری دارد. شقایق دهقان همیشه از چهره های ساده میون هنرمندان بوده و هست. این روند خانوم بازیگر تا اینجای کتر نشون داده از هرگونه حرکتی که بخواد فیسش رو تغییر بده به دوره و اعتماد به نفس بالایی داره. اما اینبار می بینیم تصویری تازه از شقایق دهقان در حالی که آرایشی غلیظ تر از همیشه داره و خانوم خانوما رو یه شکل دیگه کرده.

campec.ir_s instagram 2023-6-28 story (1)

وقتی شقایق دهقان بشمار سه از رهنما هم چاق تر شده!

خب میدونید که تو فضای اینستاگرام این مدلیه که شیطنت فت و فراوونه. از حرکتای عجیب و گاهی باحال خود بازیگرا گرفته تا یکسری ترفندای جلب توجه میون فن پیج ها و برخی از کاربران همیشه در صحنه که سعی بر این دارند تا توسط افراد مشهور بولد بشن و در نتیجه میان و حرکتایی رو عکس و ویدیو و حتی اخبار این افراد میزنن.

شقایق دهقان مثلا اینبار مورد سوژه قرار گرفت و در حالی که خانو خانوما رو ما همیشه و در هر کجا با اندام و صورتی لاغر و استخوانی دیده ایم، اینبار چاق و تپلی به مانند جاری سابقش شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. چرا که اینجاست که باید گفت امان از این فتوشاپ ها و هوش مصنوعی که دست به هر چیزی میزنن و هر چیزی رو ممکنه تغییر بدن.

Untitled

شقایق دهقان و مادری جَوووون در ساحل!

خب همونطور که اشاره کردیم شقایق دهقان از متولدین دهه پنجاهه و تقریبا میشه گفت 45 سالی سن داره. اما از طرفی هم چهره و رفتار جوونانه و جذاب این چهره خیلی میانسال نشونش نمیده و به همین علت هم هنوز از استایل های متنوع چیتان پیتانی استفاده میکنه. اما شقایق دهقان از اونجایی که خیلی تو اینستاگرامش فعالیت داره و عکس و ویدیهای متنوعی از خودش و یا موضوعات مختلف منتشر میکنه، اینابر اومد و تصویر همراه با مادرش منتشر کرد که خودش دو ساله بود و مامان خانومش هم بسیار جوان! 

احتمالا اگه من و شما تو صفحه خود تصاویری از بچگیمون منتشر کتیم خیلی مورد توجه قرار نگیره اما خدا نکنه یه چهره مشهور تو سن و سال نوجوانی و یا بچگیش رو نشون همگان بده، اونوقته که حسابی بولد میشه و به خصوص هواداراش ذوق میکنن!!

shaghayeghdehghanofficial_346887876_3501126720176450_7217025782847147956_n (1)

طلاق شقایق دهقان وقتی تو خفا جدا شدن و هنوزم سینگلن!

انگاری کلا زوج شدن به سلبریتی ها نیومده چرا که تا اینجایی که ما به یاد داریم بسیاری از بازیگران خانوم و اقایی که با هم ازدواج کردند بعد از چند سال زندگی از هم جدا شدن و بیشتر هم دیده شده که خانومه مجرد باقی مونده و آقاعه به سرعت رفته به سراغ بعدی که خب حالا این بعیدیه هم میتونه دباره بازیگر باشه و هم چهره ای معمولی.  در خونواده قاسم خانی هم این حرکت یه ترکیبی سمی بود چرا که خانوم بهاره رهنما بلافاصله دوباره ازدواج کرد و پیمان خان چند سالی صبر کرد. اما میون مهرا قاسم خانی و شقایق دهقان سینگلی برقراره و هر ئدوشون هم هنوزه که هنوزه به سمت و سوی ازدواج دوم نرفتن.

ناگفته هم نمونه طلاق و جدایی این زوج به شدت در خفا و پنهانی بود چرا که اصولا اوننها به مانند خانوم رهنما اهل جار زدن نبودن و نیستند.

نیروانا خانوم تو بیمارستان چه شیطنتی داره!

شقایق دهقان از ازدواجش پسری مو فرفری و بانمک داره که خب با مامی زندگی میکنه. اما مهراب قاسم خانی از ازدواج قبلیش دختری به نام نیروانا داره که یه دختر دهه هفتادیه و با شقایق خانوم زندگی میکرده. نیروانا حالا در راستای شهرت پدرش و حضور همسر سابق پدرش، شهرت یافت. وی در حال حاضر بیش از 85 هزار دنبال کننده داره که خیلیم تو پیجش اکتیو و فعاله. اما اینبار نیروانا بانو از اونجایی که تو بیمارستان بستری بود تصاویری از خود منتشر کرد و نوشت: 

خب براى بار دوم اب نخاع رو دادیم رفت به فاصله ٧ماه....

nirvanaghasemkhani_355153175_6352994331493383_9179170312229285108_n (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمید آل طه ارسالی در

    شقایق جسور،شجاع ومردمی بود

  • منصورخان ارسالی در

    شیانییوزهمیشه بهترین خبر هارو میزنه کسی رو دستش نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی