|

"متین ستوده" تو دو مدل لباس عروس که زمین تا آسمون فرقشونه؛ خانوم شده قرص ماه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مشهوریه که تا به حال یک ازدواج و یک جدایی داشته اما خب دو بار لباس عروس پوشیده و مقایسه ای جالب شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای مشهوریه که با بازی در سریال های تلویزیونی تونست خودش رو نشون بده و حسابی به شهترت برسونه. البته که خب میدونید اوج دیده شدن و درآمد در این راستا وقتیه که فرد مورد نظر بتونه خودش رو به سینما برسونه و بر روی پرده نقره ای ایفای نقش داشته باشه! متین ستوده رو ابتدا در "میکائیل" دیدیم اما خب بعد تر با سریال "لیسانسه ها" بود که خانوم خانوما کلی هوادار پیدا کرد. متین ستوده گرچه که در اینستاگرام چهره ای به شدت متفاوت از نقشاش داره، اما نشون داده اگه بخواد میتونه به غیر از ظاهرش با توانمندیش مخاطب رو جلب کنه.

آخه میدونید که کمترین بازیگری پیدا میشه که بتونه در بُعد های مختلف و ژانر های متفاوت به خوبی نقش بازی کنه و میشه گفت متین ستوده یک از اونهاییه که میتونه! بله آقا میتونه! میدونید چرا؟ چون خانوم بازیگر دهه شصتیه ما سوابقی که نام بردیم رو تو کارنامه کاریش داره که یکیشون طنز هستش و دیکری جدی و اجتماعی! 

اما از اینها گذشته میتن ستوده در اینستاگرام خود خب به مانند بسیاری از همکارانش تصاویر بیساری منتشر میکنه و از اونجایی که خیلی اهل قرتی بازی و به خود رسیدن هستش، در نهایت با پست و استوری هایی به شدت جذاب روبرو خواهید شد. اما اینبار تصاویر متین ستوده با لباس عروس بود که سوژه شد! چرا که خانوم خانوما یکجا در سریال عروسه و در جای دیگر تو واقعیت که خب با اقای علی زندی ازدواج کرده بود.

matin-sotudeh-brids-2 (1)

60b664050a3d5

متین ستوده ازدواج و کاتش کی بود؟ خانوم چرا انقدر فرق کرده؟

چرا گفتیم ازدواج کرده بود؟ چون مدتی میشه که دیگه میتن ستوده همراه با همسرش دیده نمیشه و خب از اونجایی که این بازیگر زن اهل انتشار تصاویر با همسرش بود و یهو این عکسا قطع شدن و آنفالو صورت گرفت، خب خیلی از کاربران همیشه در صحنه اینچنین تصور کرده اند!

متین ستوده به شدت علاقمند به میکاپ و استایل های زیبا و دلنشینه که البته درشون نکات اطواری و گاهی نامتعارف دیده میشه. خانوم خانوما به جهت اینکه خیلی ارایش کردن های غلیظ رو دست داره، خب مشخصه که برای عروسیش هم میترکونه و وقتی واقعا عروس شد تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که جلب توجه بسیاری داشتند و شما هم بالاتر مشاهده کردین.

اما اینبار میتن ستوده رو با ظواهری اینستاگرامی می بینیم که با اونچه که در سریال ها دیدم کلی فرق داره!

05241545848

Untitled+(1)

متین ستوده بچه دار شده؟ خانوم بازیگر تنها یک ساله متاهله

بالاتر کمی در رابط با ازدواج و جدایی این بازیگر زن صحبت هایی شد. علی زندی دارند رستورانی بزرگ در تهران می باشد که میزبان بازیپگران زیادی بوده و هست. این زوج فرزندی ندارند اما متین ستوده بارها از دختری به نام سپیدار رونمایی کرده با کلی قربون صدقه که البته متین بانو میشه خاله سپیدار و برای برخی از فالوورا این سوتفاهم پبش اومد که ایشون مادر شدن و خبر ندادن و حالام فرزندشون رو ترک کردن!

maryam.roshanbeauty_349518748_793294745481862_5839586060385799128_n+(1)

مشکلات عجیب میتن ستوده با قد خیلی بلندش

قد متین ستوده 1.75 هستش که خب میون خانوما بلند قامت محسوب میشه و مشکلی که همیشه بانوان قد بلند دارن اینه که به راحتی نمیتونن از کفشای پاشنه بلند استفاده کنن و به نظرشون خیلی بلند تر به نظر میرسن و گاهی هم ممکنه باعث آزارشون بده که اصلا این نظر اشتباهه چرا که هر کسی یه مدلی ساخته شده و قرار نیست کسی که کوتاه تر و یا بلند تره زیبایی کامل رو نداشته باشه.

در ادامه نمونه ای بارز از سه خانوم رو مشاهده می کنید که دو بازیگر با پاشنه بلند و متین بانو تخته تخت!

176858_890

اولین عشق متین ستوده

متین ستوده در توصیف عشق به مادرش گفته امیدوارم کـه بابا حسین بـه این موضوع حسادت نکنه اما اگه بخوام کتابی بنویسم حتما تقدیمش می کنم بـه مادرم و حتما درباره او می‌نویسم و اسمش را می ذارم «هر چـه کـه دارم برای مادرم». چون واقعاً هر چی کـه دارم و هر چی کـه ندارم بخاطر دعاهای مادرمه.

اگه روزهای خوبی دارم بخاطر مهربونی اونه و اگه غم و غصه ای هم ندارم خدا را شکر بازهم بخاطر دعاهای اونه. وقتی همه چیزت را برای بچه هات می ذاری و همه وجودت را به خاطر بچه هایت فدا میکنی و خم بـه ابرو نمی یاری، هیچی ندارم بهت بگم کـه یک هزارم خوبی هات را جبران کنه جز این کـه بگم منو ببخش بخاطر همه ی مهربونی هات.

madar-va-pedare-matin-sotude

متین ستوده ساداتی هستش که پدرش بازیگرش کرده!

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود، اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی