|

تغییر چهره فاحش متین ستوده با حجم پروتزی که تزریق کرد؛ پاشنه پاش نیست ولی انقدر بلنده!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مهشور و جذابیه که این روزا در سه کام حبس ایفای نقش داره اما قبل از اون فعال مدلینگ بود که با تغییر طاهرش حسابی سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از دست هنرمندان جذابیه که با بازی در سریال "میکائیل" دیده و شناخته شد. اما خب باید بگیم اوج شهرت و محبوبیت خانوم بازیگر وقتی رخ داد که در سریال طنز "لیسانسه ها" ایفای نقش داشت و با وجود اینکه خودش کاراکتری خنده دار به تصویر نکشید، اما طنز بودن کاررو به خوبی القا میکرد و این میتونه یکی از استعداد های متین ستوده باشه. متین ستوده این روزها با فیلم "سه کام حبس" بر روی پرده نقره ای دیده میشه که البته بیشتر به نظر میاد این یک پارت بازی غلیظ از سوی همسر کارگردان بوده!

چرا که متین ستوده درسته که بازیگری قابل و کاربلده، اما از اون دست هنرمندایی نبود که در سینما به راحتی به راحتی ورود کنه و تو یه همچین جمعی از بازیگران جدی قرار بگیره! حالا شاید براتون سوال بشه که مگه همسر کارگردان کی بوده، که خب در پاسخ باید بگیم سمیرا حسن پور که بازیگر این کار هم هست از رفیق جینگای متین بانو محسوب میشه. از اون مدل رفاقتا که همه جا با هم دیده میشن و خیلی ساله همو می شناسن!

irs01_s3old_1559551754839543

صنعت مدلینگ متین ستوده رو به سمتی دیده نشده برد!

اما از اینها که بگذریم و برسیم به لایف استایل متین ستوده، بادی بگیم که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما در صفحه اینستاگرام خود فعالیت بسیاری داره که همگی تصاویر خودش و کمی هم اطرافیانش هستند. خانوم خانوما به مانند بسیاری از همکارانش خیلی زیاد اهل میکاپای رنگارنگه که البته به دست میکاپ آرتیست هم انجام بشه و همینجوری یِلخی طور نباشه!

آخه میدونید که دنیای بازیگرا همونقدر که محدوده و نمیتونن تو هر شغل دیگه ای دیده بشن و به دلیل شهرتشون اذیت میشن، به همون اندازه هم تو یکسری از مشاغل و فعالیت ها دست و بالشون حسابی بازه و میتون به هر اندازه که میخوان گریز بزنن! مثلا یکی از اونها جریان مدل بودنه که می بینیم این روزا خانومای بازیگرمون با هر چهره و استایلی که باشن میتونن بشن مدل! رو چه حساب و کتابی، خدا داند! در رابطه با متین ستوده نیز اینچنین است و خانوم بازیگر علی رغم اینکه اصلا شاید برای این راه چندان مناسب هم نباشه، اما بارها دیده ایم که مدل شده و خیلیم اکتیو بوده.

اما تغییراتی که در ظاهر متین ستوده میشه فهمید اینه که مثلا چند وقت پیش خانوم خانوما در میکاپشون لب های اصلی خود را داشتند و حالا در میکاپ جدید با لب هایی بسیار برجسته و پروتز شده ظاهر شد. در ادامه ببینیم و مقایسه کنیم!

Untitled

همه با چاقی لاغریشون مشکل دارن، متین ستوده با قد بلندش!

تو این دنیا یکی لاغره و دیگری چاق! البته که یکی هم پیدا میهش که یه ترکیبی جذاب از اون دو مورده و اندامی نرمال داره! اینها میشه همگی عرض آدما و در رابطه یا طول یا قدشون بخوایم بگیم، باید در نظر بگیریم که خیلیا تو قد از خودشون راضی نیستن و یکی از اون خیلیا متین ستوده می باشد. متین ستوده با قد 1.75 یکی از بلند قدترین بازیگران زن می باشد که اتفاقا گاهی هم با این قامتش مشکلات زیادی داره و بعضی اوقات ازش راضی نیست! چرا؟ چون قطعا یک بازیگر جوان در هر فیلم و سریالی هم که ایفای نقش داشته باشه، یه بازیگر مر به عنوان همسر یا نامزد یا دوست و خواستگار براش هست که خب نکته اینجاست به گفته متین ستوده کارگردانان متین بانو رو انتخاب نمیکنن چرا چون انتخاب پارتنر روبرو براشون سخت میشه و آقایون بازیگر قد بلند کم هستن!!

IMG_۲۰۲۲۱۱۲۹_۱۱۰۲۳۲

Untitled

وقتی متین ستوده سنی نداره اما مرگو با چشاش دیده! اون دنیارو دیده؟

هرکسی شاید توی زندگیش یکسری اتفاقای عجیب رو تجربه کرده باشه. خب بازیگرا و سلبریتی ها هم جزد همین آدمای روی کره زمین هتسن دیگه! شاید اونها هم اینچنین بوده باشن و تو زندگیشون شاهد اتفاقای عجیب غریبی بودن که من و شما اصلا نمیتونیم تصورش کنیم. مثلا یکی از این اتفاقا جریان اون دنیا رفتن متین ستوده هستش که متین بانو ادعا دارن داشتن سکته میکردم و مرگ رو چشماشون دیدن!

پیرسینگ عضو جدانشدنی از متین ستوده

متین ستوده با دوتا دیگه از بازیگرای تلویزیون همچون سه تفنگدار از رفیقای صمیمی هستند که کلی هم با هم برو بیا و عکس دارند. حالا اون دو نفر کیا هستند؟ خانوم سمیرا حسن پور و سمیرا حسینی که اتفاقا از نظر اسمی هم شباهت زیادی به هم دارند از دوستان فابِ متین ستوده هستند.

از عادتایی که متین ستوده داره و همیشه سعی میکنه تا استفاده کنه، نگین رو بینی هستش که ظاهرا پیرسینگه چون همیشه هست! 

البته که ظاهر هر کسی به خودش ربط داره و اینا یه چیزای سلیقه ای هستند اما خب چون از ای جور کارا تک و توک دیده میشه بیشتر مورد توجه قرار میگیره. در ادامه تصویری از خانومای بازیگری که گفتیم همراه با نگین متین خانوم مشاهده می کنید.

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی