|

این بازیگران زن ایرانی غوغای تغییر چهره رو به حد اعلا رسوندن؛ رکورد دار ها رو ببینید

برخی از بازیگران زن در سینمای کشورمون هستند که تعداد عمل های زیبایی که دارند بسیار زیاد می باشد و حالا به این چهره های زیبا رسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا استفاده از عمل های زیبایی تو کشورمون به شدت زیاد شده. به طوری که این روند حتی به آقایون هم  سیده و می بینیم آقایانی که از زاویه فکر و تزریق فیلر گرفته تا عمل بینی انجام دادن و هر روز هم به تعدادشون افزوده میشه. اما این موضوع قاعدتا میون خانوما خیلی بیشتره. همنی روز گذشته بود که تو خیابون دختران تینیجری رو دیدم که چسب به بینی بودن. جالبه که ظاهر و لباس برخی از اونها که همراه با مادر و مثلا خواهر برادرشون بودند، اصلا به دخترای پولدار و مرررفه نمیخورد اما خب ظاهرا اونچه که خیلی واجب بوده مل بینی دختر خونه بوده! آخه چرا؟

از اینها که بگذریم و برسیم به دنیای هنر و هنرمندان، باید بگیم این موضوع اصلا امکان نداره در بین خانومهای بازیگری دیده نشه و تا دهه هشتاد عمل بینی یه حرکت خیلی شیکول و مایه داری محسوب میشد اما حالا می بینیم مثل نقل و نبا خانومای بازیگر اول عمل می کنن و بعد میان میشن بازیگر! و یا مثلا هستند بازیگرانی همچون نیوشا و الناز حبیبی که اولین کار خود را با بینی فابریک بودن و بعد درجا عمل کردن و حالا کلی با چهره اون موقشون فرق دارن! در این مطلب قرار با چند بازیگر زن ایرانی آشنا بشیم که در این راستا از مدال داران هستند بس که عمل و تزریق داشتند!!

بازیگران زن ایرانی

نیوشا ضیغمی

قطع به یقین هر جا سخن از عمل و پروتز در میان است، نام نیوشا ضیغمی میدرخشه!! نیوشا بانو اولین بار بیست سال پیش در سریال "در چشم باد" بود که دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. خانوم بازیگر اما به مرور تغییر چهره داد و حتی به یک بار عمل بینی هم قانع نشد و دوباره رفت زیر تیغ عمل جراحی. جدا از اینها نیوشا بانو سابقه چندین بار تزریق ژل و فیلر و … داره که خب با بوتاکس و یکسری کارهای دیگر زیبایی به چنین چهره ای رسیده.

اونچه که مشخصه اینه که نیوشا ضیغمی سغی بر زیبایی و جوان ماندن داره و دائما در حال انجام یه کاری تو صورتشه. اما اینه تا چه سنی ادامه داره خدا داند!!

بازیگران زن ایرانی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی اصلا اهل حاشیه سازی های وقت و بی وقت نیست، اما به شدت دنبال روی راه نیوشا ضیغمی در جستجوی زیبایی کی باشد.خانوم بازیگر در سالهای گذشته چهره ای کاملا متفاوت از حال حاضرش داشت و اونچه که در بین این جور هنرمندان واقعا قابل لمس و جالب اینه که امثال نیوشا و بهنوش ها نسبت به بیست سال پیششون به شدت جوان تر هم شدند! 

بهنوش طباطبایی این روزها صورتی صاف مثل برگ گل همراه با یه بینی نقلی و لبهایی سانترال شده و بوتاکس و ژل های تزریق شده داره! 

بازیگران زن ایرانی

الناز حبیبی 

الناز حبیبی نیز از رتبه داران این راستا می باشد که البته مدال پنجم بهش تعلق داره. وی چهره ای بی بی فیس داره که خب همین موضوع باعث میشه تا خیلی دیرتر پیر بشه و هنوز هم بتونه نقش دخترهایی رو ایفا کنه که تازه داره براشون خواستگار میاد! 

الناز حبیبی نیز اولین بار که در تلویزیون دیده شد صورت و ظاهری متفاوت داشت. الناز حبیبی در سریال "روزگار قریب" بود که دیده شد و بعد تر اما با تغییر به شدت محسوسی که تو چهره داشت باعث شد تا مخاطب اصلا یادش نیاد این بازیگر کدوم بازیگره! اصلا مگه جای دیگه ای هم قبلا بازی داشته؟

بازیگران زن ایرانی

بهاره افشاری

شاید فکر کنید بهاره افشاری از ساده ترین فیس هارو داره و تنها به عمل بینی اکتفا داشته، اما خب باید یگیم هموطن گرامی سخت در اشتباهید چرا که این بانوی دهه شصتیمون اتفاقا اولین بار که به عنوان شیطان در سریال "او یک فرشته بود" دیده شد چهره ای ساده تر داشت و چشمانی معمولی که حالا اون چشمها تبدیل به چشمهایی بالا کشیده شده هستند. 

بهاره افشاری نیز به جهت جوان تر ماندن و زیبایی هرچه بیشتر از طریق روند تزریق و بوتاکس به اینچنین چهره رسیده که البته میزان استفاده ای بانو کاملا به اندازه بوده و باعث شده تا واقعا به اونچه که باید، برسه! نه اینکه غیر طبیعی به نظر بیاد!

بازیگران زن ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی