|

پریا دختره پیمان قاسم‌خانی با زن باباش دور از چشم بهاره این کارو کرد / خانومش دُکیه

پیمان قاسم خانی از اون دسته از افراد توی سینما هست که میشه بهش گفت آچار فرانسه چرا که آقا هم بازیگر بوده، هم نویسنده و هم کارگردان!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیمان قاسم خانی از اون دسته نویسنده هاست که حتی اگر کسی رو در این زمینه هم نشناسیم ایشون رو قطع به یقین میشناسیم، البته که این موضوع میتونه به علت این هم باشه که ایشون علاوه بر این که نویسنده و کارگردان هست بازیگری هم کرده و یه دستی هم تو این کار داره. اما نکته ی جالبی که درباره ی پیمان قاسم خانی وجود داره این هست که ایشون به کلی کمدی رو دوست داره مثلا چه در فیلم هایی که تا به الان بازی کرده که یکی از بهترین اون ها "سن پطرزبورگ" بوده و چه در فیلمنامه هایی که نوشته به کلی ترجیحش این بوده که طنز کار کنه و لبخند رو به بیننده هدیه کنه که خب موفق هم بوده تا امروز.

اما همونطور که میتونید پیمان قاسم خانی بدون حاشیه تا امروز پیش نرفته مثلا بزرگترین حاشیه ی زندگی این فرد برمیگرده به طلاقش از بهاره رهنما اونم زمانی که یه دختر بزرگ دارن و بعد از بیست و خورده ای سال زندگی مشترک! خب این موضوع برای همه شوکه کننده بود و شوک بعدی هم زمانی وارد شد که خبر طلاق شقایق دهقان و همسرش یعنی مهراب قاسم خانی پخش شد که برادر آقا پیمان هست ولی خب در نهایت هم چیزی از دلایل طلاق این افراد از سمت خودشون گفته نشد و برسیم به شوک بعدی که مربوط میشه به ازدواج پیمان خانوم با میترا خانوم اونم وقتی که زیاد از طلاق بهاره نگذشته بود! حالا در ادامه بیشتر راجبه ایشون و خونواده اش براتون میگیم.

پیمان قاسم خانی

بهاره و پیمان قاسم خانی چه دختر جالبی تربیت کردن

مسئله ی طلاق و ازدواج بین افراد معروف علی الخصوص بازیگرا همیشه برای مردم جالب و جذاب بوده چرا که اطلاعات بیشتری در خصوص زندگی این افراد در اختیار ادم قرار میده و خب به سبب معروف بودن اون ها آدم دوست داره که بیشتر در جریان اتفاقات زندگیشون قرار بگیره مثلا وقتی مشخص شد که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبائی با هم ازدواج کردن خیلی ها از این مسئله خوشحال شدن و به نظرشون این زوج در کنار هم بینهایت زیبا به نظر میرسیدن ولی خب بعد خبر جدایی این دو نفر پخش شد که همه رو به شوک برد و چرای بزرگ براشون ایجاد کرد که خب جواب درستی هم براش وجود نداشت!

البته که این ازدواج و طلاق ها بین افراد معروف باعث شده که خیلی ها معتقد باشن که زندگی زناشویی افراد معروف دووم زیادی نداره و ممکن هیت هر لحظه به پایان برسه اون هم بعد از بیست سال مثل بهاره و پیمان قاسم خانی و جاله که ازدواج دوم بهاره هم به جدایی ختم شد ولی زندگی پیمان خان به دور از حاشیه داره با همسر فعلیش سپری میشه و نکته ی جالبی که در این خصوص وجود داره پریا خانوم دختر بهاره و پیمان هست که چقدر خوب تربیت شده و با طلاق و ازدواج مجدد هر کدوم از والدینش کنار اومده و حتی از زن باباش و پدر جانش یه همچین عکس های قشنگی میندازه.

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

خانوم دکترِ پیمان قاسم خانی و کار و بارش که خلوت گزیدن تو طبیعته

شادی براتون جالب باشه که بدونید میترا ابراهیمی همسر پیمان خان دکتر روانشناس هستن و حتی مدتی که با هم به اسپانیا کوچ کردن تا خانوم دکتر درسش رو ادامه بده و تا دکترا پیش بره و فعلا هم در ایران حضور دارن و آقا روح آدما رو با خنده درمان میکنه و خانوم با مشاوره و حالا فکرش رو بکنید که کنار هم شخصیتاشون چقدر میتونه جالب و جذاب باشه. اما بگیم از خانوم که برای حرفه اش کارهای جالبی انجام میده مثلا خانوم یه میتینگ گذاشته برای خلوت توی طبیعت و از فالووراش هم خواسته که هر کسی مایل به شرکت توی این جاسه هست میتونه اقدام کنه که خب به نظر خیلی ها جالب اومده و معلومه ایده پردازی خانوم دکتر خوبه.

پیمان قاسم خانی

وقتی ملت زن پیمان قاسمخانی رو بدون آرایش میبینن و شوکه میشن!

این روزا آرایش کردن تبدیل به یه عادت شده در بین خیلی ها و این وابستگی تا حدی زیاد شده که بعضی ها حتی نمیتونن بدون آرایش تا سره کوچه برن که خب این زیاد خوب نیست چون بالاخره آدما که با آرایش به دنیا نمیان و بالاخره باید چهره ی خودشون رو قبول داشته باشن بدون آرایش ولی خب جالبه که حتی افراد هم وقتی یکی رو بدون آرایش میبینن بهش حمله میکنن با گفتن حرفایی مثل وای چقدر صورتت بی روح شده، یه رژ بزن انگار مریضی و... باعث ناراحتی اون فرد میشن.

حالا شاید براتون جالب باشه که زن پیمان قاسم خانی هم توی همچین موقعیتی گیر افتاده  وقتی برای یه کار اداری رفته و فهمیدن که خانومه پیمان خانه و ازش پرسیدن که چرا بدون آرایشش اینهمه با عکسای با آرایشش فرق داره که ایشون هم پست زیر رو در اینباره منتشر کرد که قابل تامل بوده.

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی