|

جزئیات ابتلای محسن ابراهیم زاده به کرونا + بیوگرافی

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ به کرونا مبتلا شد وی دو هفته را در قرنطینه سپری خواهد کرد قرار بود در بازی فینال پرسپولیس او میهمان یکی از…

لینک کوتاه کپی شد

محسن ابراهیم‌زاده خواننده جوان موسیقی پاپ به بیماری کرونا مبتلا شده است. محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ به دلیل ابتلا به کرونا دو هفته را در قرنطینه خانگی سپری خواهد کرد تا به حالت عادی برگردد. از ترانه‌های او می‌توان به شب گردی، برداشت رفت، دونه دونه، گل پونه، عاشق شدن و غلاف اشاره کرد. او که سابقه خواندن در روز فینال آسیا را هم برای پرسپولیسی ها در کارنامه دارد در فینال پیش رو هم قصد داشت در یکی از برنامه های ویژه این باشگاه حضور بهم رسانده و از آهنگ دونه دونه شماره دو خود رونمایی کند. با توجه به ابتلا به کرونا او از حضور در این برنامه هم صرف نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: (عکس) خواننده زن سرشناس لباس عروسی اش را آتش زد!

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ 17 شهریورماه سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. ین خواننده کشورمان بعد از چند سال زندگی تربت حیدریه راهی کرج شد و بعد از آن در تهران ساکن شد. محسن ابراهیم زاده در سن نوجوانی قاری قرآن بود و بعد از آن به موسیقی گرایش پیدا کرد و به آموزش موسیقی نزد استادان به نام این حوزه پرداخت. مدرک تحصیلی محسن ابراهیم زاده دیپلم است. او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرده و در کلاسهای خوانندگی و همچنین گیتار اداامه داده و سپس به صورت حرفه ای به موسیقی پرداخته است. محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده است.

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده شهریورماه سال 1394 در شهر کرج برگزار شد و دو سال بعد یعنی در دی ماه سال 96 برای دومین بار در سالن میلاد روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف به برگزاری کنسرت اقدام کرد. مهدی کرد مدیر برنامه و مسئول برگزار کنسرت و از دوستان نزدیک زده یاد مرتضی پاشایی بود که باعث شناخت مرتضی پاشایی شد و بعد از این خواننده ارتباط صمیمی با محسن ابراهیم زاده دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی