|

اخبار داغ بازیگران

جشن تولد بهنوش بختیاری با کیک آب طلا!

کیک 7 طبقه تولد بهنوش بختیاری که با آب طلا تزئین شده بود باعث واکنش هایی از سوی کاربران اینترنتی شد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری در تهران متولد شده و دارای یک خواهر و دو برادر است. ویدئویی از جشن تولد خود به انتشار گذاشت. او در روز شنبه، 28 فروردین ویدیویی از برگزاری جشن تولد خود را در صفحات مجازی به اشتراک گذاشت و در توضیحات این ویدیو گفت: "تمام ورقه های روی کیک از آب طلا بود...اصلا نمیدونم چجوری تشکر کنم...مگه داریم..مگه میشه این همه لطف؟؟" برخی از کاربران برای این بازیگر مشهور آرزوی موفیقت و سلامتی کردن و برخی دیگر اینگونه هزینه ها را دور از انصاف دانستند و با کنایه گفتند که خانم بازیگر یک نگاه به خانواده های فقیر هم بینداز! 

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود. این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد. یگانه، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد. بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

بهنوش+بختیاری

منبع: مثلث آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرهاد صمدی نارمکی ارسالی در

    جالب اینجاست که این جماعت به اصطلاحِ سلیبریتی
    ایراد بر ایام عزاراری ها ومجالس مذهبی بخصوص ماه محرم وصفر ونذری دادنِ مردم میگیرند وتبلیغ میکنند که این کارها را نکنیم و به جای نذورات و هزینه هایش آن را صرفِ کارهای خیر بکنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی