|

مصاحبه جنجالی فرشته حسینی در مورد ازدواج با پسر ایرانی

اخیرا روابط عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده خبرساز شده به طوری که دیروز نوید با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید.

لینک کوتاه کپی شد

 فرشته حسینی بازیگر افغان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی ‌تبار در تهران متولد شد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل بروز جنگ در افغانستان به ایران مهاجرت کردند و در تهران ساکن شدند. فرشته حسینی علاقه اش را در دنیای بازیگری در تهران دنبال کرد و از کلاس های بازیگری اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان از جمله بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بهره گرفت. او با ایفای نقش در فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی که کارگردانی افغان تبار در ایران است، توانست در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در این فیلم از آن خود کند.

اخیرا روابط عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده بسیار خبرساز شده به طوری که دیروز نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفت. چندی پیش هم  فرشته حسینی تولد نوید محمدزاده را تبریک گفته بود که با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده بود در ادامه صحبت های فرشته حسینی در خصوص ازدواج با پسر ایرانی را بشنوید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نوید عراقی نژاد ارسالی در

    من آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته . آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم . من همه قسمتهای سریال قورباغه را دیدم به جزء 4 قسمت .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی