|

خودنمایی مهناز افشار اینبار با گوشواره های عجیب اش! +عکس

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار سلبریتی ایرانی که در حال حاظر در ترکیه به سر می برد عکسی جدی از خود با گوشواره هایی بزرگ و متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر با استعداد و بسیار معروف ایرانی که در حال حاظر به دور از ایران زندگی می کند. مهناز افشار پس از مهاجرت تنها در مسابقه تلوزیونی «پرشین گات تلنت» به عنوان داور حضور داشت و بعد از آن هیچ فعالیت خاصی نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می کند. مهناز افشار از وقتی که رفته بسیار ساده پوش شده اما هنوز برهنگی را مانند خیلی ها انتخاب نکرده است. افشار به تازگی عکسی از خود با لباسی سنتی و گوشواره هایی بزرگ و متفاوت منتشر کرد و دلتنگی اش را ابراز کرد.

مهناز افشار

داوری مسابقه استعدادیابی

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مهناز افشار

شباهت به گوگوش

وی به دلیل شباهتش به گوگوش خواننده نام آشنای ایرانی توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و درست یک سال پس از ورودش به سینما با بازی در فیلم سینمایی «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی داریوش بابائیان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و هوادارن خود را پیدا کرد.

مهناز افشار و گوگوش
مهناز افشار و گوگوش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • باران ارسالی در

    چه اعتماد به سقفی داری ؟ کی به تو نقش میده ؟ خودت رو با الناز شاکر دوست مقایسه می کنی ؟ هیچ کس حاضر نیست تو فیلمی که تو هستی ؛ نقش بازی کنه ؛ به همه میگی حسودی میکنند !!! به نیکی کریمی ؛ به مهناز افشار و به لیلا اوتادی و خیلی های دیگه ..
    بابا سرت رو از زیره برف در بیار و مثل کلاغ نکن زیره برف ، تو فرقت با ریحانه پارسا چیه ؟ اون رفت اونور گند میزنه ولی تو داخل کشور گند زدی و میزنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی