|

تبریک پر از عشق مهناز افشار به مناسبت تولد آقای بازیگر جوان!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار به مناسبت تولد محمدرضا غفاری با انتشار یک استوری تبریک زیبایی نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مطرح سینما و تلوزیون که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار سلبریتی حاشیه داری است که دیگر در فضای بازیگری فعالیتی ندارد و این روز ها تنها به اینستاگرامش رجوع کرده است. مهناز افشار به تازگی عکسی از محمدرضا غفاری بازیگر نقش آریا در سریال شبکه خانگی «ملکه گدایان»  استوری کرده، و زادروزش را به طور صمیمانه ای تبریک گفته است.

محمدرضا غفاری

بیوگرافی محمدرضا غفاری:

محمدرضا غفاری بازیگر و هنرمند کشورمان است که در سال 64 به دنیا آمده است. 
محمدرضا غفاری بازیگری را از سال 84 شروع درست زمانی که 20 ساله بود. او با فیلم رویای خیس وارد دنیای بازیگری شد. او در این فیلم نقش پسر نوجوانی را بازی می کرد که درگیر یک عشق شده و تلاش می کند به عشقش برسد  اما ناکام است. 

محمدرضا غفاری

رازهای زندگی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری دو راز بزرگ در زندگی داشت که مهران مدیری این رازها را برملا کرد. 
مهران مدیری در برنامه دورهمی و در مصاحبه با محمدرضا غفاری سفیدی یک دست موی محمدرضا را گفت. او در برنامه دورهمی گفت: تمام ریش هات و موهات سفیده و همین امروز آنها را رنگ کردی و اینقدر جدی بود که هفته ای کلی از موهات سفید شد و تقریبا کلش سفید است و این بازیگر جوان در این خصوص گفت:این مساله ارثی است و از 19 سالگی شروع شد و با خنده گفت اما خیلی خوب رنگ میکنم.

محمدرضا غفاری

یکی دیگر از رازهایی که مهران مدیری درباره محمدرضا غفاری برملا کرد این بود که محمدرضا توی خواب خودش را میزند و بیدار میشود و فکر میکند که کسی آنجاست و این بازیگر کشورمان درباره این موضوع گفت:وقتی از خواب بیدار میشوم خیلی زمان میبرد تا حالم خوب شود و چند روز پیش از خواب بیدار شدم و دیدم فکم درد میکند و بعدش فهمیدم خودم مشت زده ام و یک ماه پیش هم از خواب بیدار شدم و دیدم که لباسم را پاره کرده ام.

محمدرضا غفاری

 محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی