|

موقعیت پر ریسک!

سیگنال هایی پرجنجال برا دوج کوین دارها!!

DOGCOIN

قیمت Dogecoin (DOGE) دیروز شاهد چه چیزی بود؟خریداران از چه موقعیتی استفاده کردند؟؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قیمت Dogecoin (DOGE) دیروز شاهد بهبود صعودی قابل توجه ای بود، زیرا خریداران از موقعیت S1 ماهانه، از 0.10 دلار پرش کردند و زیان اخیر را به طور کامل جبران کردند با این حرکت، که تنها در اواخر جلسه ایالات متحده آغاز شد، گاوها می‌خواهند منتظر بمانند و ببینند که بازار چگونه گسترش می‌یابد که از این فرآیند، مقداری سود کسب کنند. بسته به پیشرفت‌های بعدی شیبا انتظار داشته باشید که سود بیشتری دریافت کنید و شاهد کاهش قیمت به 0.10 دلار یا حتی 0.095 دلار باشید.

دوج کوین

در چنین سناریویی، Dogecoin قرار است 25٪ از ارزش بازار را درست قبل از رفتن به یک آخر هفته پر جنجال از دست بدهد.گاوهای نر Dogecoin در تلاش بودند و اوضاع رمز ارزها بعد از حمله روسیه و خیم شد اما این روند می‌تواند کوتاه مدت باشد قیمت Dogecoin حتی بدون رویدادهای اوکراینی که دیروز جهان را شوکه کرد، نزولی داشت.

روز چهارشنبه، اقدام صعودی قیمت Dogecoin در 0.13 دلار به طور قطعی رد شد.قیمت DOGE قرار است فضای بیشتری را از دست بدهد انتظار داشته باشید که در طول این روزها شاهد سودآوری بیشتری باشید و قیمت به آرامی اما مطمئناً کاهش یابد. با نزدیک شدن به ساعات پایانی معاملات ایالات متحده، انتظار می رود که حرکتی شتابان به سمت 0.10 دلار و حمایت ماهانه S1، و همچنین 0.094 دلار تاریخی و خط روند نزولی قرمز همگی در حمایت از اقدام قیمت مشاهده شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی