|

حماسه های نفس گیر شیبااینو در راه است؟

SHIBAINU

ر همین راستا، Crypto Planet (CP) پیش‌بینی کرده است که بر مبنای چندین پست منتشرشده، اطلاعیه ۳۰ مارس می‌تواند خبری در مورد شیبرس باشد؛ گفتنی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اعلام کرده که رویداد بزرگی در راه دارد و سرمایه‌گذارانش باید برای یک اطلاعیه مهم آماده باشند. این میم‌کوین هنوز چیزی در مورد موضوع اطلاعیه فاش نکرده و بااین‌حال گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه انجام شده است. شیبا در روزهای اخیر تحولات بزرگی را در پذیرش جهانی پشت سر گذاشته و طی هفته گذشته بیش از ۲۵٪ و از ۱۵ مارس تاکنون بیش از ۳۲٪ افزایش نرخ داشته است.

در همین راستا، Crypto Planet (CP) پیش‌بینی کرده است که بر مبنای چندین پست منتشرشده، اطلاعیه ۳۰ مارس می‌تواند خبری در مورد شیبرس باشد؛ گفتنی است شیبرس پلتفرم متاورسی شیباست که به کاربران اجازه می‌دهد در یک محیط کاملا مجازی و دیجیتال با هم در تعامل باشند. CP در این زمینه پیش‌بینی کرده که ممکن است زمین‌های شیبرس آماده لیست شدن در اوپن‌سی باشند.

از طرفی طی ۷ روز اخیر میم‌کوین شیبا بیش از ۲ میلیارد توکن‌سوزی داشته و این رقم در ۲۴ ساعت اخیر به حدود ۳۰۰ میلیون رسیده است. شیبا اخیرا ۱۹۱ تراکنش به ولت غیرفعال داشته و از این طریق بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون توکن سوزانده شده است. این بزرگ‌ترین توکن‌سوزی هفته بوده و در نتیجه آن قیمت این رمزارز طی یک هفته اخیر کمی بیشتر از ۱۵٪ افزایش را تجربه کرده است. حجم معاملات آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹.۱۱٪ افزایش داشته و به یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی