|

بیبی دوج چگونه در حال آتش گرفتن است؟

DOGCOIN

تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج با انتشار توییتی اعلام کرد که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج با انتشار توییتی اعلام کرد که با سوزاندن ۳٫۲ کوادریلیون BabyDoge دیگر به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار، تعداد کل بیبی دوج‌های سوزانده شده در سال ۲۰۲۲، به ۱۷ کوادریلیون واحد رسیده است.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز وطبق گزارش‌ها، از آغاز سال ۲۰۲۲، بیبی دوج هر ماه چهار میلیارد توکن می‌سوزاند. به عبارت دیگر، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، در مجموع بیش از ۵۴٫۳ میلیون دلار بیبی دوج به کیف پول مرده ارسال شده است.
تیم بیبی دوج اخیرا با اعلام این خبر که اولین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد، کاربران خود را هیجان‌زده کرد.
بیبی دوج در حال حاضر پس از دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB)، سومین ارز دیجیتال برتر با تم سگ در توییتر است. طبق گزارش‌ها، حساب کاربری دوج کوین در توییتر توسط بیش از ۳٫۱ میلیون نفر دنبال می‌شود. این رقم برای شیبا، ۳ میلیون نفر و برای بیبی دوج، برابر با ۱٫۱ میلیون نفر است. این در حالی است که بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم BscScan، تعداد هولدرهای بیبی دوج حدود ۳۶۰ هزار نفر بیشتر از تعداد هولدرهای شیبا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی