|

خرید یا فروش شیبا؟

حرکت باورنکردنی از شیبااینو!!

SHIBAINU

سومین وال بزرگ بلاک‌چین اتریوم اقدام به حرکتی عجیب کرده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سومین وال بزرگ بلاک‌چین اتریوم اقدام به خرید ۸۶ میلیارد توکن شیبا به ارزش ۲.۳ میلیون دلار کرده است. ارزش کل دارایی‌های این کیف‌پول در حال حاضر حدود ۳.۵ میلیارد دلار است و باوجود این خرید بزرگ، باید گفت شیبا بزرگ‌ترین دارایی این آدرس نیست.

این آدرس در حال حاضر دارای ۱.۸ میلیارد دلار دوج‌کوین بوده و بعدازآن توکن PAXG دومین دارایی دیجیتال بزرگ آن است. این وال تاکنون ۲ تریلیون شیبا به ارزش تقریبی ۴۷ میلیون دلار نگهداری کرده است.با وجود این خرید بزرگ، شیبا بیشترین دارایی را در این آدرس نصیب خود نکرد.

با توجه به داده های WhaleStats، توکن “American Born Doge”  بیشترین دارایی وی به شمار می رود. این آدرس در حال حاضر 1.8 میلیارد دلار USDOGE دارد. رتبه دوم نیز به توکن PAXG تعلق دارد .با وجود خریدهای بزرگ وال‌ها، شتاب قیمتی شیبا اینو بعد از رسیدن به ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار کاهش پیدا کرده است و باید دید در ادامه چه رفتاری از خود نشان خواهد داد.

عملکرد بازار شیبا اینو

با وجود یک سری خریدهای بزرگ که اخیراً توسط نهنگ ها صورت گرفته است، مومنتوم قیمت شیبا اینو پس از رسیدن به 0.000027 دلار کاهش یافته است. بالاترین سطح قیمت این توکن در ماه مارس (اسفند 1400 و فروردین 1401) حدود 0.000029 دلار بود که اکنون به عنوان یک مقاومت روانی قوی در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است که دیدگاه جامعه کریپتو نسبت به شیبا همچنان نسبتاً صعودی است و اعضای جامعه آن پیش‌بینی می‌کنند که در ماه‌های آینده، سرمایه‌گذاران بیشتری این میم توکن را خریداری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی