|

حماسه های طلایی از دوج کوین و شیبااینو!

SHIBAINU

همانطور که به سه ماهه اول سال 2022 نزدیک می شویم،نیلز به بررسی روند memecoin ها داریم و می خواهیم OG، Dogecoin (DOGE)، رقیب آن Shiba Inu…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که به سه ماهه اول سال 2022 نزدیک می شویم،نیلز به بررسی روند memecoin ها داریم و می خواهیم، Dogecoin (DOGE)، رقیب آن Shiba Inu (SHIB) را در سال 2022 با درگیری‌ها و و مشکلات موجود ارزیابی کنیم مشکلات زیادی در حوزه رمز ارز حاکم شده بود اما در عین حال، تحولات هیجان‌انگیزی در هر پروژه بزرگ رمزنگاری هم وجود داشته است.

 Dogecoin

DOGE سال را به خوبی آغاز نکرد.این میم کوین در 10 روز اول سال 2022 تا 23 درصد سقوط کرد.و در 24 فوریه به کمترین میزان خود در سال جاری و به 0.1067 دلار رسید.

دوج کوین

با این حال، Dogecoin از اواسط ماه مارس از نظر قیمت عملکرد قوی و اگر حرکات توکن به دقت بررسی شود، می توان دریافت که در ماه مارس بهبودی قابل توجهی داشته است. DOGE پس از رسیدن به بالاترین قیمت یعنی 0.1390 ​​دلار در روز اول ماه،به 0.1099 دلار رسید. اگرچه در حوزه پذیرش پیشرفت چشمگیری داشت مانند پذیرش در AMC، اما با این روند آنطور که انتظار می رفت خوب عمل نکرده است. تاکنون ارزش DOGE در سه ماهه اول سال 2022 تا 25 درصد کاهش یافته است.در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.137283 دلار در حال معامله بود.

شیبا اینو

شیبا اینو که در آگوست 2020 راه اندازی شد و سال های بسیار پرحادثه ای را تاکنون پشت سر گذاشته است. Memecoin محبوب اخیراً از مرز 3 میلیون دنبال کننده در توییتر فراتر رفت وباعث افزایش محبوبیت و رشد آن شد.قیمت SHIB تا حدودی نوسان داشته است، به طوری که در ژانویه تا 25 درصد در 10 روز اول کاهش یافت و در 22 ژانویه به کمترین میزان خود در سال جاری یعنی به 0.00001651 دلار رسید.

WhatsApp Image 2022-04-03 at 23.15.45 (1)

شیبا اینو، با این حال، در فضای جامعه با بسیاری از مشاغل کوچک که SHIB را به عنوان نوعی پرداخت می پذیرند، رشد کرده است. جدا از پذیرش در مقیاس کوچک، SHIB اولین NFT خود را با Welly و همچنین با جان ریچموند، طراح مشهور مد، فاش کرده است.

جدا از پذیرش و همکاری، Shiba Inu همچنین برخی به روز رسانی ها را در رابطه با توکن فاش کرده است. این تیم فاش کرده است که ShibaSwap 2.0 دارای یک پورتال اختصاصی رایت است. این به محدود کردن تعداد توکن های SHIB در گردش کمک می کند. شیبا اینو همچنین برنامه های متاورس خود را با SHIB: The Metaverse فاش کرده است. در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.00002552 دلار درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی