|

دوج کوین توان کافی دارد؟

پبش بینی مهم از قیمت دوج کوین!

Dogecoin

پیش بینی قیمت Dogecoin: آیا DOGE توان کافی برای سود بیشتر دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین در هفته گذشته شاهد افزایش شدید و حرکت صعودی بود که منجر به یک انفجار سریع شد. این حرکت باعث شد DOGE دوباره یک مانع مهم را آزمایش کند، اما نتوانست بالاتر از آن بشکند و سطح مقاومت حتی پس از دو تلاش سرسخت همچنان پابرجاست. قیمت دوج کوین دوباره از نقطه ی شکست قیمت Dogecoin در اوایل ژوئن 2022 از سطح حمایت 0.082 دلار عبورو حدود 38٪ سقوط کرد.

این نوسان نزولی پایه ای حدود 0.049 دلار را تشکیل داد و به آرامی شروع به بهبود کرد قبل از اینکه به زیر محاصره 0.072 دلار و سطح حمایت 0.062 دلار سقوط کند.همچنین در 14 آگوست، قیمت Dogecoin شاهد افزایشی بود که منجر به افزایش 12 درصدی با عبور از سد مقاومتی 0.082 دلار شد. در حالی که DOGE در حال تلاش برای پیشرفت است، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که شکست می تواند منجر به حرکت 6 درصدی برای آزمایش مجدد خط روند نزولی شود.

در برخی موارد، این حرکت می‌تواند به طور موقت از سطح مقاومت در حال کاهش عبور کند تا مانع 0.093 دلار را دوباره آزمایش کند، که منجر به افزایش 15 درصدی می‌شود، اما بسته شدن شمعدان روزانه یا حتی هفتگی زیر 0.093 دلار می‌تواند نشان‌دهنده ضعف گاوها باشد. بنابراین، فعالان بازار می توانند خوش بین باشند و انتظار داشته باشند که قیمت Dogecoin افزایش یابد. اما به دلیل چشم انداز نزولی قیمت بیت کوین، احتمال بروز این نتیجه کمتر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی