|

کیف پول های کاردانو!

کاردانو زد رو دست بیت کوین؟

Cardano

کیف پول های کاردانو به سمت شمال حرکت می کنند، در کوتاه مدت برای ADA چه معنایی دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تعداد کیف پول های کاردانو همراه با افزایش فعالیت توسعه افزایش یافت.TVL  شاهد جهش بود در حالی که بازار NFT Cardano ضربه خورد و تعداد کیف‌پول‌های کاردانو [ADA] در ماه گذشته 13300 عدد افزایش یافته و این افزایش نشان داد که تقاضای فزاینده ای برای ADA در سرمایه گذاری کوتاه مدت وجود دارد و این علاقه چشمگیر و تلاش‌های روزافزون همگی برای توسعه شبکه کاردانو است.

در توییتی که توسط CardanoDaily در 8 دسامبر ارسال شد، بیان شد که تعداد مشارکت‌های انجام شده در GitHub پلتفرم افزایش یافته که کاردانو از بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در این گروه بهتر عمل کرده است.

یکی دیگر از شاخص های عملکرد کاردانو، فعالیت DEX آن است. بر اساس داده های ارائه شده توسط DappRadar، Miniswap، یک DEX محبوب در Cardano، هفته گذشته افزایش زیادی را از نظر حجم مشاهده کرد و 18.61 درصد افزایش یافت. تعداد معاملات در DEX نیز در 24 ساعت گذشته 3.15 درصد رشد داشته است.

فعالیت رو به رشد در DEX های Cardano بر TVL آن نیز تأثیر گذاشت. می توان مشاهده کرد که TVL کاردانو پس از 21 نوامبر به شدت افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش کل قفل شده توسط کاردانو 60.62 میلیون دلار پس از افزایش 2.31 درصدی در 24 ساعت گذشته بود.با این حال، طبق گفته Token Terminal، هزینه های جمع آوری شده توسط Cardano در ماه گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو روند صعودی را نشان می‌دهد. قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۳۵ دلار سطح مقاومتی دارد. همچنین در محدوده ۰.۳۰ دلار ADA/USD دارای یک سطح حمایتی قوی است از طرفی نمودارهای ساعتی و روزانه هر دو نشان می‌دهند که خریداران کنترل بازار را در دست دارند. بهبود قیمت در چهار ساعت گذشته نیز کاملاً مشهود بوده و مزیتی را برای رشد بیشتر در اختیار خریداران قرار داده است. حمایت قوی در سطح ۰.۳۰۹ دلار نیز به جریان ثابت قیمت کمک می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی