|

خلاصه خبرها!

نگاهی حیرت آور به بازار رمزارزها!

bitcoin

پس از رشدی که بازار سهام طی فصل گذشته تجربه کرد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از رشدی که بازار سهام طی فصل گذشته تجربه کرد؛ طی یک ماه اخیر، شاخص داوجونز وارد فاز اصلاح زمانی شده است . همانطور که مشاهده می‌شود، سه کندل هفتگی اخیر نمودار، بی تصمیمی را نشان می دهد اما کندل این هفته بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در صورتی که بازار با فشار فروش مواجه شود و کندل هفتگی تا دو روز آینده نزولی بسته شود, جهت روند برای هفته‌های پیش‌رو می‌تواند نزولی دنبال شود. حمایت مهم پیش‌روی قیمت، ناحیه ۳۱۷۱۰ میباشد و در صورت شکست این ناحیه, حمایت بعدی ۲۹۵۰۰ می‌باشد.

اختلالات فنی و قطعی مرورگر بلاک‌چین PolygonScan باعث بروز شایعاتی در خصوص قطعی بلاک‌چین پالیگان شد. این شایعات از آن‌جا شروع شد که اطلاعات PolygonScan نشان‌ می‌داد که به مدت یک ساعت و نیم، هیچ بلاک جدیدی در این بلاک‌چین ایجاد نشده است.

تیم پالیگان در شفاف‌سازی خود اعلام کرد که تعدادی از نودها از هماهنگی خارج شده بودند و تولید بلاک‌ها متوقف نشده بود. در ادامه نیز عنوان شد که در این بازه زمانی، امکان استفاده از موتور جست‌و‌جوهای بلاک‌چین جایگزین وجود داشت.

از طرفی بیت کوین در ۲۲ فوریه به پایین ترین حد پنج روزه خود رسید زیرا ارزش بازار سهام ایالات متحده کاهش داشت. امروز قیمت بیت کوین در صرافی بیت استمپ در پایین ترین سطح خود به ۲۳۸۷۱ دلار رسید و شاخص S&P ۵۰۰ در آستانه بازگشایی وال استریت به زیر ۴۰۰۰ رسید. بیت کوین پس از یک تلاش ناموفق برای رسیدن به سطح 25000 دلار دوباره وارد یک دوره ریزشی شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی