|

دردی بزرگ برای دوج کوین!

سیلیکون ولی دوج کوین رو بدبخت کرد!

DOGE

سقوط بانک سیلیکون ولی قیمت Dogecoin 11% کاهش یافت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط بانک سیلیکون ولی در صبح روز جمعه در نتیجه یک رکود بانکی و وقوع بحران سرمایه، شاهد کاهش ارزش دوج کوین (DOGE) بوده است، زیرا ترس، عدم اطمینان و شک و تردید در بازار گسترده شده است. دومین شکست بزرگ یک موسسه مالی در تاریخ ایالات متحده فروپاشی بانک دوستدار رمزنگاری، Silvergate، همچنین باعث فروش بازار شد و ارزش بازار توکن‌های میم برتر تا حدود 11 درصد در دوره 24 ساعته کاهش یافت. حجم معاملات DOGE تقریبا 30 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده فروش شدید بازار قریب الوقوع است.

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE با قیمت 0.0640 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش 21 درصدی در هفت روز گذشته است. علاوه بر این، داده‌های ردیاب بازار کریپتو، Coingecko، نشان می‌دهد که این توکن تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

توکن میم در 30 روز گذشته 31 درصد و در دو هفته گذشته 24 درصد کاهش یافته است که از ابتدای سال 2023 تنها 2 درصد افزایش داشته. به نوبه خود، بیت کوین - بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار - شاهد کاهش قیمت آن از سطح 21,000 دلار بود و در زمان نوشتن این مقاله با 20,372 دلار معامله شد، زیرا سرمایه گذاران BTC برای قسمت بعدی بحران جاری که بر بانک سیلیکون ولی رخ داد آماده می شوند. 

عدم قطعیت اقتصاد کلان پیرامون DOGE به دلیل ماهیت بسیار سوداگرانه و فقدان ارزش اساسی آن است. ارزش آن عمدتاً ناشی از تقاضای سرمایه گذاران و معامله گران است و آن را غیرقابل پیش بینی و در معرض تغییرات ناگهانی در احساسات قرار می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی