|

بررسی وضعیت بیت کوین!

بیت‌کوین

طبق اطلاعات سایت گلس‌نود، اصلاح بازار می‌تواند ادامه‌دار باشد و قیمت بیت‌کوین را به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق اطلاعات سایت گلس‌نود، اصلاح بازار می‌تواند ادامه‌دار باشد و قیمت بیت‌کوین را به ۲۴.۴ هزار دلار برساند. در گزارش یکم می گلسنود نتیجه‌گیری شده است که تاثیر سرمایه‌گذاران جدید بر بازار، تا حد زیادی ناشی از میزان سود محقق و نامحقق آن‌هاست و فشار فروش این دسته از فعالان بازار عامل کلیدی در تثبیت محدوده ۳۰ هزار دلار به عنوان مقاومت قیمتی بوده است.

اگر این اصلاح ادامه‌دار باشد، قیمت پایه خرید هولدر‌های کوتاه‌مدت در عدد ۲۴.۴ هزار دلار می‌تواند نقش مهمی را به عنوان یک محدوده با تاثیر روانی ایفا کند. لازم به ذکر است که گلس‌نود کوین‌ها با آخرین جابجایی کمتر از ۶ ماه را کوتاه‌مدت و با آخرین جابه‌جایی بیش از ۶ ماه را بلندمدت دسته‌بندی می‌کند. تغییرات موقعیت‌ معامله‌گران کوتاه‌مدت نشان می‌دهد که فشار فروش در نرخ ۲۵۰ هزار بیت‌کوین در هر ماه تثبیت‌ شده است.

این گزارش می‌گوید که الگو‌های مشاهده شده به بازار صعودی ۲۰۱۹ شباهت یافته است که بعد از آن، قیمت وارد یک دوره تعادل طولانی مدت قبل از بازار صعودی ۲۰۲۱ شد. این موضوع نشان می‌دهد که بازار ممکن است برای مدت زیادی از سال جاری وارد یک روند خنثی شود. سرمایه‌‌گذاران جدید و تحرک کوین‌های جوان اصلی‌ترین محرک‌های بازار صعودی اخیر بودند، اما شرایط آن‌چین فعلی نشان می‌دهد که قدرت آن‌ها در حال کاهش است.

مقدار شاخص MVRV در سطح قیمتی ۳۰ هزار دلار برابر با ۱.۳۳ است و برگشت این شاخص به نقطه سربه‌سر در عدد یک می‌تواند با اصلاح قیمتی بیت‌کوین به محدوده ۲۴.۴ هزار دلار همراه دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی