|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 24 اسفند 99

بورس فردا یکشنبه 24 اسفند 99 چه می شود؟ پیش بینی بورس تا شب عید .

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 24 اسفند 99 ، بورس امروز شنبه 23 اسفند ماه 99 طبق پیش بینی ها و نظر کارشناسان بورسی مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا یکشنبه 24 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ همانطور که می دانید بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس هفته آینده یکشنبه 24 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس یکشنبه 24 اسفند 99

به گزارش شایانیوز بازار بورس امروز شنبه 23 اسفند ماه 99 در اولین روز معاملاتی هفته آخر بورس در سال 99 مثبت و صعودی شد. شاخص کل بورس امروز 22 هزار واحد رشد کرد. اما آیا این روند مثبت و صعودی ادامه دار است و بورس با حال خوش وارد سال جدید خواهد شد؟ پیش بینی کارشناسان در خصوص بورس فردا یکشنبه 24 اسفند 99 چیست؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار بورس و پیش بینی بورس در فردا یکشنبه 24 اسفند 99 در رابطه با شاخص‌سازان گفت: نمادهای شاخص‌ساز در جریان معاملات امروز تقاضای زیادی پیدا کردند و این درحالیست که اکثر نمادهای بورس روندی نزولی دارند.

این کارشناس در ادامه گفت: به دلیل شروع خرید صندوق‌ های با درآمد ثابت، پول به نمادهای شاخص‌ ساز تزریق می‌شود و این صندوق ‌ها به این دلیل که شاخص‌ سازان نقدشوندگی بالایی دارند به سمت خرید شاخص‌سازان می ‌روند.

این کارشناس در رابطه با ادامه معاملات امسال گفت: به نظر می‌رسد ادامه معاملات بورس تا پایان هفته مشابه امروز است و توجه روی شاخص‌سازان زیاد است. اما رشد شاخص‌سازان به معنای متعادل شدن بورس نیست.

پیشنهاد می شود: 

در خصوص پیش بینی بورس فردا یکشنبه 24 اسفند ماه 99 باید اشاره کنیم که ممکن است بازار بورس فردا نیز روندی مثبت داشته باشد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توان در خصوص بازار بورس فردا یکشنبه 24 اسفند 99 اظهار نظری قطعی داشت. زیرا بورس در روز های پایانی سال 99 وضعیتی حساس دارد و ممکن است بازار مثبت یا منفی باشد.

در حال به روز رسانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرادحسه ارسالی در

    حسن جان کشور رو نابود کردی خدا نابودت کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی