|

امروز شنبه 23 اسفند 99 کدام سهام بیشترین سود را داشت؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

امروز شنبه 23 اسفند 99 کدام سهام بیشترین سود را داشت؟ در ادامه با گزارشی از بورس امروز شنبه 23 اسفند 99 با ما همراه باشید. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۲۹هزار و ۴۳۲ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸ میلیارد و ۴۷۸ میلیون سهم و حق ‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۴۲ میلیارد تومان در بیش از ۷۸۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لابراتور داروسازی دکتر عبیدی، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فولاد خراسان، ایران مرینوس و ماشین‌سازی اراک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان در ۲۴۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۱۹۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌ های آهن و فولاد ارفع، پلیمر آریا ساسول و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بیمه تجارت نو و اعتباری ملل بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

پیشنهاد می شود: 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی