|

ساپینتو تکلیف نهایی کاوه رضایی را روشن کرد!

سرمربی استقلال بار دیگر اعلام کرده به وجود کاوه رضایی نیاز دارد و این مهاجم را می‌ خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

برخلاف شایعات کاوه رضایی از بازیکنان مورد نظر ساپینتو است و این مربی پرتغالی تاکید کرده که او را می‌خواهد. البته سرنوشت کاوه به طرز عجیبی به ارسلان مطهری گره خورده و اگر ارسلان بماند شاید کاوه امسال برای استقلال بازی نکند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ یکی از نزدیکان باشگاه استقلال در این مورد به همکار ما گفت: باید ببینیم کمیته تعیین وضعیت چه حکمی در مورد ارسلان مطهری صادر می‌کند. اگر او ماندنی شود، شرایط فرق می‌کند، اما آقای ساپینتو کاوه رضایی را می‌خواهد و این که می‌گویند کاوه مورد نظر این مربی نیست، اصلا صحت ندارد.

با توجه به عدم درخشش سجاد شهباززاده در استقلال، کاوه رضایی در صورت آمادگی حتی می‌تواند تبدیل به مهاجم اصلی استقلال شود، اما به شرطی که ارسلان از این تیم برود و به نوعی جا برای او باز شود. بحث مطهری هم بیشتر بر سر حق و حقوقش است وگرنه خودش هم خوب می‌داند که اگر بماند شانس چندانی برای بازی کردن ندارد.

همان طور که حتما در خبر‌ها خوانده اید پرسپولیس و گل محمدی هم نیم نگاهی به کاوه رضایی دارند و منتظر مشخص شدن تکلیف این مهاجم هستند، ولی انتخاب کاوه حداقل تا امروز استقلال بوده و باید دید اگر پرسپولیس با دیاباته قرارداد نبندد می‌تواند کاوه رضایی را قرمز پوش کند یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی