|

آفاقی: مطمئن باشید ماشین سازی در لیگ می‌ماند

آفاقی می‌گوید که تیم ماشین سازی به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد و رفته رفته عملکرد بهتری را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

اکبر آفاقی کاپیتان تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تقابل با سپاهان گفت: ما یک خرده بدشانسی آوردیم وگرنه شایستگی پیروزی را داشتیم. این بازی، بازی خوبی بود و باتوجه به قدرت و اعتبار حریف، انگیزه زیادی برای نمایش توانایی هایمان داشتیم. می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم تا از ته جدول جدا شویم اما به هر حال قسمت نشد.

وی افزود: البته نباید فراموش کنیم همین سپاهان تراکتور را در تبریز شکست داد اما ما نمایش خیلی خوبی مقابل این تیم داشتیم و خوشحالم که من هم در عملکرد تیم تاثیرگذار بودم. البته کار ما تیمی است و همگی پشت هم هستیم و می‌خواهیم نشان دهیم که تیم ضعیفی نیستیم.

او درباره اعلام 5 پنالتی در بازی با سپاهان گفت: فکر کنم به خاطر حضور 2 داور پشت دروازه بود که هیچ صحنه ای از دست داور در نرفت. البته یکی از پنالتی ها مشکوک بود اما بقیه قطعا درست بودند و از تیم داوری تشکر می‌کنم که عادلانه قضاوت کرد و باعث شد تا بازی زیبایی را ببینیم.

آفاقی درخصوص احتمال سقوط ماشین سازی عنوان کرد: شاکله تیممان عوض شده و مطمئن باشید رفته رفته بهتر خواهیم شد. لیگ هنوز تمام نشده که از سقوط صحبت می‌کنید و شک ندارم که ماشین سازی در لیگ خواهد ماند. ما تلاش می کنیم نتیجه ای در خور شان و شخصیت ماشین سازی بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی