|

نامه AFC به فدراسیون‌های عضو در خصوص محرومان تیم‌ها در لیگ قهرمانان

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به AFC درخواست کرد بازیکنان محروم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان‌ آسیا را اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نمایندگان ایرانی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌ آسیا در فصل۲۰۲۱ بازیکن محروم ندارند اما طبق قانون تیم‌ها در خصوص محرومان احتمالی خود مسوول هستند.

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از AFC درخواست کرد بازیکنان محروم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان‌ آسیا فصل ۲۰۲۱ را اعلام کند.

در بخشی از نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران آمده است: طبق آمار و سوابق موجود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ یک از بازیکنان و مربیان چهار باشگاه ایرانی با محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روبرو نیستند ولی یادآور می‌شویم که طبق قانون ۳–۱–۶۷ برگزاری مسابقات، مسوولیت این موضوع با باشگاه‌ها است و آنها نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در مسابقه، مسوول هستند.

در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور نمایندگان قطعی فوتبال ایران هستند و فولاد نیز در صورت غلبه بر العین امارات، به عنوان چهارمین تیم اضافه خواهد شد. مرحله گروهی این دوره از مسابقات در منطقه غرب، از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی