|

(ویدئو) نتیجه نهایی استقلال - الهلال 22 شهریور 1400؛ لیگ قهرمانان آسیا

 استقلال - الهلال

در چارچوب مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در زمین بی طرف کشور امارات میزبان تیم الهلال عربستان بود.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال در بازی یک هشتم نهایی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در زمین بی طرف کشور امارات میزبان تیم الهلال عربستان بود این بازی در نهایت با 2 گل به نفع حریف عربستانی به پایان رسید.

استقلال صفر – الهلال یک (دقیقه 39: بافتیمبی گومیس): حرکت در عمق متئوس پریرا و پاس این بازیکن در شرایطی به بافتیمبی گومیس رسید که محمدحسین مرادمند در بدترین زمان ممکن تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد و مهاجم فرانسوی الهلال در مصافی تک به تک با ضربه ای چپ، توپ را از بالای سر سیدحسین حسینی عبور داد و الهلال در تنها موقعیت جدی خود، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

استقلال صفر – الهلال 2 (دقیقه 56: سالم الدوسری): استقلالی ها در حالیکه از بازیکنان الهلال غافل شده بودند، موسی مارگا توپ را تصاحب کرد و با یک پاس خوب به سمت راست خط دفاعی استقلال سالم الدوسری را صاحب توپ کرد که فضای بسیار خوبی را مقابل خودش داشت و وریا غفوری چندین متر از او جا مانده بود که در نهایت الدوسری با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی