|

رضا اسدی؛ خریدی که پرسپولیسی ها را امیدوار کرد

سبک بازی اسدی شباهت زیادی به کریم باقری دارد و احتمالا پرسپولیسی ها می تواند در آینده استفاده بهتری از این بازیکن باکیفیت کند

لینک کوتاه کپی شد

هافبک جدید سرخ پوشان پایتخت خیلی زود نشان داد که خرید بسیار خوبی برای تیم است و می تواند تفاوت را رقم زند.سبک بازی او به کریم باقری بسیار شبیه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، پرسپولیس در تابستان چند تغییر داشت که یکی از آنها رضا اسدی بود.

اسدی در سایپا بود که خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و بعد از آن راهی تراکتور شد و به دنبال آن هم حضوری ناموفق در لیگ اتریش داشت.

اسدی در تابستان تقریبا مورد توجه همه مدعیان قهرمانی بود اما پرسپولیس باتوجه به جدایی نوراللهی بیشتر از همه به او نیاز داشت و در نهایت مدیریت باشگاه توانست این بازیکن باتجربه را جذب کند.

یحیی گل محمدی از میان همه خریدهای جدید خود تنها اسدی را در ترکیب اصلی قرار داد. باوجود آنکه این بازیکن مدتها بود که از شرایط بازی به دور بود اما برابر استقلال تاجیکستان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

اسدی تقریبا در همه نبردهای میانه میدان موفق بود. او ضربات سر را خیلی خوب زد و مهم تر اینکه پاس های طولی و بلند او دقیق به مقصد می رسد.

خرید جدید پرسپولیس در همان بازی ابتدایی نمره قبولی را گرفت و روی تک گلی هم که سرخ پوشان زدند نقش داشت و او بود که پاس را به ترابی داد تا این بازیکن توپ را به گل تبدیل کند.

سبک بازی اسدی شباهت زیادی به کریم باقری دارد و اگر پرسپولیسی ها بتوانند قرارداد او را طولانی مدت تمدید کنند قطعا می تواند استفاده بهتری از این بازیکن باکیفیت کند و خود او هم پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

او توانایی بازی در خط دفاعی را هم دارد و یحیی خرید بسیار هوشمندانه ای در تابستان انجام داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی