|

اگر پرسپولیس در بحران است پس بارسلونا چی؟

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان پرسپولیس می گوید این تیم خیلی زود برمی‌گردد و به صدر جدول می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در خانه برابر گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رسید. این درحالی بود که یحیی گل محمدی تغییراتی در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی‌های گذشته داشت و یکی از این تغییرات بازگشت بوژیدار رادوشویچ بود.

در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با بوژیدار رادوشویچ هم کلام شویم. صحبت‌های رادو در گفت‌وگو با خبرورزشی را بخوانید:

بعد از پایان بازی با گل گهر سیرجان گفتی مساوی در استادیوم آزادی خوب نیست. توضیح بیشتری می‌دهی؟

در این دیدار حق تیم ما مساوی نبود. ما تغییر سیستم و نفر داشتیم و ابتکار عمل را هم بدست گرفتیم اما تیم حریف خیلی خوب دفاع کرد. منظور من این بود که باید در آزادی می‌بردیم اما شما توجه کنید پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم ایران و حتی آسیا مجبور است بدون تماشاگر بازی کند.

این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد؟

کدام تیم بیشتر از پرسپولیس تماشاگر دارد؟ متأسفانه دوسالی می‌شود ما تماشاگران را در استادیوم نمی‌بینیم درحالی که هواداران پرسپولیس با تشویق‌های خود خیلی می‌توانند کمک کنند. البته ما از حمایت‌های آنها حتی در فضای مجازی تشکر کرده و روحیه می‌گیریم.

بعضی از هواداران پرسپولیس نگران هستند و حتی رسانه‌ها تصور می‌کنند تیم وارد بحران و نتایج بد شده است؟

هواداران در هر شرایطی پشتیبان پرسپولیس هستند و الان هم می‌بینم حمایت می‌کنند. پرسپولیس وارد بحران نشده و فقط ۳ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد. اگر درست منظور شما را متوجه شده باشم باید بگویم بحران یعنی وضعیت فعلی بارسلونا که یکی، دوسالی می‌شود نتیجه نمی‌گیرد حتی در اسپانیا!

چه صحبتی با هواداران پرسپولیس می‌توانی داشته باشی؟

خیلی زود به شرایط خوب برمی‌گردیم و صدر جدول را پس می‌گیریم. ما قهرمان ۵ سال گذشته ایران هستیم و این کار هر تیمی‌حتی در دنیا نیست. این فصل نفراتی از ما جدا شده و بازیکنان جدیدی گرفتیم و یک مقدار زمان لازم داریم و مطمئن باشید این فصل هم قهرمان خواهیم شد. پرسپولیس تیمی‌نیست که وارد بحران شود و از همه هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنم مثل همیشه فقط حمایت کنند و نگران نباشند.

پس از مدت‌ها برگشتی و بازی کردی. سخت نبود؟

 نه، من یک بازیکن حرفه ای هستم و یاد گرفتم خوب تمرین کنم و منتظر دستور سرمربی باشم. باید جوری تمرین کنم که هر زمانی به زمین رفتم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم توانسته باشم به تیم کمک کنم.

تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی به سود تیم شماست یا به ضررتان؟

 من نمی‌توانم خیلی دقیق در این رابطه صحبت کنم و مربیان باید نظر بدهند اما تلاش می‌کنیم با تمرینات خوب در این مدت آماده بازی بعدی با مس رفسنجان شویم. ما قهرمان ایران هستیم و انشالله در بازی‌های بعدی نشان می‌دهیم پرسپولیس باز هم بهترین است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی