|

کری خوانی مربی پیکان برای پرسپولیس!

مربی پیکان می‌گوید: قرعه سخت در میانه راه لیگ برتر فرصتی برای خودنمایی بازیکنان جوان تیمش است.

لینک کوتاه کپی شد

نشست خبری کادرفنی تیم فوتبال پیکان قبل از مصاف با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مجتبی حسینی در این کنفرانس حضور پیدا نکرد. در ابتدای نشست امیر صادقی‌پناه مدیررسانه ای باشگاه پیکان دلیل غیبت سرمربی این تیم را سرماخوردگی توصیف و اعلام کرد که او به همین خاطر در تمرین تیمش هم غایب بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ از این رو جلال امیدیان مربی تیم پیکان و دستیار حسینی در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی خبرنگاران حاضر شد. مربی پیکان در ابتدا گفت: باشگاه پیکان امسال با یک تیم جوان و با هزینه معقول و منطقی وارد مسابقات شده است. کادرمدیریت و کادرفنی دنبال جوانگرایی بوده‌اند. آقای حسینی در سال های قبل فوتبالیست های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردند. این بسیار قابل تحسین است. در فوتبالی که بیشتر نتیجه گرا است، این اقدام کادر مدیریتی و فنی ما یک اتفاق مهم است. ما کارمان را انجام می‌دهیم و رو به پیشرفت هستیم. به تیم خودمان ایمان و اعتقاد دارم. بچه های ما از هفته گذشته درس خوبی گرفتند. برعکس کیفیت و توانایی مان نتیجه ای برای مان رقم خورد که می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم بچه هایمان خودشان باشند و بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه را برای خودمان رقم بزنیم.

وی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد:‌نتایج سال های قبل پرسپولیس گویای همه چیز هست. آنها تیم خوبی هستند. ما در هفته گذشته کار کردیم و تمرین داشتیم و امیدوار هستیم بازی اتفاقاتش برای ما خوب رقم بخورد. بیشتر به تیم خودمان اعتقاد داریم و مطمئن هستم بچه های ما اگر صد درصد توان را به کار بگیرند، موفق می‌شویم. این بازی ها کمی منحصر به فرد است. بازیکن باید صد درصد انگیزه داشته باشد. در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنانی وجود دارند که اگر تمرکز نداشته باشید می‌تواند ضربه بزند.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره صحبت‌های اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه مبنی بر اینکه بین دو نیمه دیدار با استقلال برای آنکه سلامتی‌اش با توجه به ناراحتی قلبی به خطر نیفتد ورزشگاه را ترک کرده، گفت: فوتبال در ایران نتیجه‌گرا شده است و مربیان نمی‌تواند فلسفه های خود را پایه ریزی کنند. ما امسال 13، 14 تغییر در تیم مان داشتیم و یک تیم جوان هستیم. قطعا زمان لازم است تا این تیم خودش را نشان بدهد. فلسفه مجتبی حسینی هم مشخص است؛ او دوست دارد با جوانان تیم را بسازد. همیشه هم اینطور بوده است. همانطور که از سرمربی تیم انتظار نتیجه هست، از مدیرعامل هم چنین انتظاری می‌رود و به هر حال به ایشان در جریان بازی با استقلال به خاطر عملکرد تیم فشار آمده است. من فکر می‌کنم بازی با استقلال یک اتفاق بود؛ چون کیفیت و توانایی تیم ما نتیجه ای نبود که هفته گذشته رخ داد. آمار این را نشان می‌دهد. امیدوار هستیم بچه های ما خودشان باشند و با خودباوری بازی کنند و کارهای خوبی انجام بدهند.

امیدیان درباره اینکه همواره گفته می‌شود مجتبی حسینی مغز متفکر یحیی گل‌محمدی بوده و اینکه از سرمربی پرسپولیس شناخت دارد، بیان کرد: قرعه ای به ما خورد که به هر حال مشکل است. استقلال،‌پرسپولیس و سپاهان تیم های قابل احترامی در فوتبال ایران هستند. ولی این برای جوانان ما یک فرصت است که باید خودشان را نشان بدهند. در این بازی ها شما می‌توانید تاریخ ساز شوید. بعدها می‌گویند پیکان فلان تاریخ توانست پرسپولیس را متوقف کند یا ببرد. من به تیم خودمان بسیار امیدوار هستم. به توانایی نفرات ایمان داریم و مطمئنم اگر از این دو بازی آینده به خیر رد بشویم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. ما ثابت کردیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

او درباره اینکه پیکان در بازی با استقلال دوبار از روی ضربات ایستگاهی گل خورد وممکن است این موضوع مقابل پرسپولیس هم تکرار شود،گفت: ما روی این موضوع کار کرده‌ایم. شما وقتی گل می‌خورید روی نقاط ضعف کار می‌کنید. استقلال در تمام بازی ها حربه اش روی ضربات ایستگاهی است. ما هم راهکارهایی داریم تا دیگر آن اتفاق تکرار نشود.

مربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا صدرنشینی در اوایل فصل انتظارات را از تیمش بالا برده، خاطرنشان کرد:‌ نتایج اوایل فصل مطابق با تیم ما بود. ما تیم خوبی داریم. در ادامه جاهایی بدشانس بودیم؛ مثل بازی با گل گهر که خوب کار کردیم و موقعیت داشتیم اما بازنده شدیم. نتیجه هفته گذشته مقابل استقلال شاید کمی کاررا سخت کرد. تیم ما با هزینه معقول وارد مسابقات شده و انتظار بالایی نمی‌توان از این تیم داشت که همه بازی ها را برنده باشد. این تیم تغییرات داشته اما روندمان خوب است. بچه ها هم اعتماد خوبی به خودشان دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی