|

بازگشت سوپراستار به پرسپولیس واقعیت دارد؟!

رادوشویچ به علت اینکه میزان دریافتی‌اش از این باشگاه به حد نصاب نرسید، تصمیم می‌گیرد ایران را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار یورو از مطالبات معوقه بوژیدار رادوشوویچ را به صورت نقدی پرداخت کرد اما ظاهراً این بازیکن نامه درخواست فسخ خود را به دلیل مطالبات معوقه‌اش به باشگاه پرسپولیس ارسال و تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این اتفاق که دلخوری شدید یحیی گل محمدی را نیز به دنبال داشت چرا که تیمش حداقل تا نقل و انتقالات نیم فصل قادر به خرید گلر نیست و باید با حامد لک و بدون دروازه بان ذخیره مطمئن در لیگ برتر ایران و جام حذفی به میدان برود.

برهمین اساس یحیی گل محمدی و کمک‌هایش دست به کار شده و به بررسی گزینه‌های مختلف پرداختند. اولین اسمی که شنیده شد رشید مظاهری دروازه بان استقلال بود. این گلر مطرح تابستان سال گذشته ظاهرا درخواستی ۸ میلیارد تومانی از پرسپولیس داشته و وقتی با آن مخالفت شد به استقلال رفت. رفتاری که حالا باعث شده او مخالفانی در تیم پرسپولیس داشته باشد. از طرفی خرید رشید مظاهری با توجه به سوابق بازی در استقلال ممکن است تنش‌هایی میان او و حامد لک به وجود بیاورد و این موضوع نیز فکر مربیان پرسپولیس را مشغول کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی