|

بارسلونا قید ستاره اش را زد!

آبی و اناری ها پیشنهاد تمدید قرارداد خود را پس گرفته اند و دیگر به عثمان دمبله بازی نخواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد و چندین مرحله مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن بدون موفقیت به پایان رسیده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سران بارسا به تازگی پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ارائه داده بودند و منتظر پاسخ این بازیکن بودند اما به نظر می رسد صبر مدیران بارسا در مورد این بازیکن به پایان رسیده و قید دمبله را زده اند.

بنا به ادعای جرارد رومرو، مدیران بارسا به دمبله اطلاع داده اند که آخرین پیشنهادشان برای تمدید قرارداد این بازیکن دیگر اعتباری ندارد و دمبله تا پایان مدت قراردادش دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد و تا آخر فصل سکونشین خواهد شد.

گفته می شود دمبله درخواست قراردادی 5 ساله با دستمزدی مجموعا 200 میلیون یورو کرده بوده است. ضمن این که سران بارسلونا باید 20 میلیون یورو به مدیر برنامه های این بازیکن می پرداختند و 20 میلیون یوروی دیگر هم خرج بندهای جانبی و پاداش های دمبله می شده است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی آبی و اناری ها پرداخت این مبلغ در توان بارسلونا نیست.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید دمبله چه تصمیمی می گیرد و آیا در همین پنجره زمستانی از بارسا جدا می شود یا تا پایان فصل سکونشینی را تحمل می کند و سپس به طور رایگان جدا می شود. از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از تیم های خواهان دمبله یاد می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی