|

یحیی جانشین آل کثیر در پرسپولیس را انتخاب کرد!

مهاجم پرسپولیس که در بازی با فولاد عملکرد عالی داشت، این روزها با انگیزه زیادی در تمرینات سرخ ها شرکت میکند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبدی مهاجم مازندرانی پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در پنج بازی آخر دیدارهای دور رفت لیگ بیست‌و‌یکم، در آخرین بازی این تیم پیش از تعطیلات در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و موفق شد با گلزنی در این بازی پنج گله شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  مهاجم پرسپولیس می‌تواند در اولین بازی این تیم پس از تعطیلات نیم فصل، باز هم مقابل فولاد گلزنی کند تا بتواند شانس قهرمانی این تیم در سوپرجام را بالا ببرد.

عبدی که اکنون بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیست‌و‌یکم محسوب می‌شود و دو گل هم در مسابقات جام حذفی برای این تیم به ثمر رسانده، پس از مصدومیت عیسی آل‌کثیر شانس بیشتری هم برای حضور در ترکیب اصلی شاگردان گل‌محمدی دارد.

نکته جالب درباره عبدی این است که فصل گذشته در بازی با فولاد توانست دروازه این تیم را باز کند و حالا در صورتی‌که دوباره به این تیم خوزستانی گل بزند، با هت‌تریک برابر فولاد، این تیم را به یکی از محبوب‌ترین حریفان خود برای گلزنی تبدیل خواهد کرد.

این در حالی است که شاید بسیاری تصور می‌کردند که پرسپولیس برای بازی سوپرجام با مهاجم جدید خود به استقبال فولاد برود اما خرید بازیکن هنوز برای سرخ‌پوشان اتفاق نیفتاده و باید دید که مدیران باشگاه چه زمانی خواسته‌های یحیی را اجابت خواهند کرد؛ تا آن زمان عبدی مهاجم اول پرسپولیس است و پس از گلزنی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، امیدوار است در تورنمنتی جدید با پیراهن پرسپولیس گلزنی کند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی