|

سرپرست ملوان: لیست تیم ما برای مرادمند جایی ندارد!

این روزها ماجرای سربازی امیری، مرادمند و یزدانی خبرساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی ملوان بندر انزلی مقابل آرمان گهر سیرجان پس از پنج پیروزی متوالی در لیگ دسته اول اظهار داشت:‌ بازی خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های چندانی به حریف ندادیم. فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آوردیم، اما در دقایق پایانی مسابقه گل خوردیم. امیدوارم این نتیجه را در دیدارهای بعدی جبران کنیم و به روال خودمان بازگردیم.

به گزارش «شایانیوز»؛ وی راجع به اینکه ملوانان بیشتر از هر فصل دیگری به لیگ برتر نزدیک شده‌اند، تصریح کرد: ملوان شرایط لازم را دارد و همین هدف را دنبال می‌کنیم. با این حال تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود و تمام فکر و ذکر ما معطوف دیدار با شهرداری همدان است.لیگ دسته اول فوتبال| کاهش فاصله ملوان با مدعیان با توقف لحظه آخری

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی در مورد وضعیت انتقال محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال به قوی سپید انزلی به تسنیم گفت: سهمیه بزرگسالان تیم ملوان پُر است و جایی برای بازیکن جدید نداریم. همچنین از قبل مذاکره‌ای انجام نشده تا مرادمند در ملوان بازی کند. در این باره با من تماس گرفتند و من هم با مازیار زارع (سرمربی ملوان) صحبت کردم. او گفت تیم ما جای خالی ندارد و مذاکره‌ای هم صورت نگرفت. از نظر باشگاه چنین چیزی وجود ندارد.

برومند در این باره که آیا صحبتی بابت انتقال سیاوش یزدانی به ملوان بندر انزلی شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: درباره یزدانی هیچ صحبتی نشده است. هر تیمی می‌تواند ۲۱ بازیکن بزرگسال داشته باشد و سهمیه ما پُر است؛ مگر اینکه فدراسیون فوتبال به ما اجازه بدهد ۲۲ بازیکن ثبت کنیم که چنین کاری نمی‌کند. زارع نظری روی جذب مرادمند ندارد و دلیل اصلی آنهم پُر بودن لیست ملوان است.نگاهی اجمالی به نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال؛ ۱۷ هفته حاشیه و بی‌پولی

وی با اشاره به وضعیت مالی باشگاه ملوان در فصل ۰۱-۱۴۰۰ لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: اشکان پوررشید (عضو هیئت مدیره باشگاه) تنها حامی باشگاه ملوان است و دل مردم شهر انزلی را شاد می‌کند. خدا را شکر مشکل مالی نداریم و بازی‌های پیش رو تنها دغدغه ماست.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی درباره وضعیت اصلاح سکوهای قدیمی ورزشگاه تختی انزلی عنوان کرد: رختکن‌ها و چمن ورزشگاه با هزینه پوررشید ترمیم شد و او بیشتر از ۳ یا ۴ میلیارد تومان هزینه کرد. وضعیت سکوها هم کمی پیشرفت کرده و قرار است صندلی‌ها در دیدارهای بعدی نصب شود. اگر به لیگ برتر صعود کنیم، ورزشگاه ما قطعاً پُر از تماشاگر می‌شود و استادیوم باید کاملاً بازسازی شود. سکوهای کناری ورزشگاه تختی هنوز قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی