|

پای یک پرسپولیسی دیگر به ماجرای کارت های پایان خدمت باز شد!

ماجرای سربازی رفتن بازیکنان سوال های زیادی را به جا گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز زمان زیادی از داستان سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع میانی و کلیدی باشگاه استقلال نمی‌گذرد. این دو که از ابتدای اسفند مشمول شده اند مجوز بازی برای استقلال را به دست نیاورده اند و عنوان شده که باید به خدمت سربازی بروند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در این بین تلاش‌های مسئولان استقلال برای تمدید معافیت این دو، دست کم تا انتهای فصل هم بی نتیجه مانده و سازمان نظام وظیفه تاکید کرده این دو بازیکن باید حتما وارد دوره سربازی شوند. این اتفاق در شرایطی در باشگاه استقلال رخ داده که هواداران این تیم، تحریک بیرونی به ویژه تحریک از سوی تیم‌هایی که در کورس قهرمانی با استقلال هستند را دلیل چنین حساسیتی درباره سربازی بازیکنان‌شان توصیف می‌کنند.

شاید به همین دلیل است که بعد از مشمول شدن ۲ بازیکن استقلال، شایعات درباره ماجرای سربازی رفتن بازیکنان پرسپولیس هم پررنگ شده است. استقلالی‌ها پیش از این نام ۲ بازیکن پرسپولیس را مطرح کردند که وحید امیری و مهدی ترابی بود. ترابی به دلیل آنکه همچنان بازیکن ملی پوش محسوب می‌شود ۳ سال دیگر می‌تواند از معافیت استفاده کند، ولی داستان وحید امیری پیچیده شده است. استقلالی‌ها می‌گویند کار‌های معافیت او مشکوک است و ستاره پرسپولیسی‌ها باید به سربازی برود.

جدیدترین بازیکنی که استقلالی‌ها اسمش را در ماجرای سربازی مطرح کرده اند مربوط به رامین رضاییان است؛ خرید جدید پرسپولیس است. او هم به تازگی اسمش مطرح شده و استقلالی‌ها می‌گویند چطور این بازیکن که ملی پوش نیست و ۳۰ سالگی را هم پشت سر گذاشته هنوز به خدمت سربازی نرفته است.

در آن سو، اما پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد دارند هر ۲ بازیکنی که اسم‌شان مطرح شده معافیت گرفته اند؛ وحید امیری معافیت پزشکی و رامین رضاییان معافیت از طریق کفالت.

به هر روی این موارد ادعایی است که مطرح شده و به نظر می‌رسد مراج ذی‌صلاح برای پایان دادن به شک و شبهات باید هرطور شده وارد عمل شود و به بررسی پرونده‌های مشکوک بازیکنان ادامه دهد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی