|

گام بلند بارسلونا در مسیر جذب ارلینگ هالند!

به نظر می رسد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد هر طور که شده در تابستان ارلینگ هالند را به این تیم بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در سال‌های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده نام این ستاره نروژی تقریبا در لیست خرید تمام تیم‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بارسلونا نیز خواهان توافق با ارلینگ هالند شده و خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه در ماه‌های اخیر فعالیت خود برای توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن جوان را آغاز کرده است.

با این حال قطعاً بارسا کار آسانی برای جذب ارلینگ هالند نخواهد داشت. به‌خدمت گرفتن این بازیکن هزینه نقل و انتقالاتی بالایی را طلب می‌کند، در حالی‌که بلوگرانا در وضعیت اقتصادی خیلی خوبی به سر نمی‌برد. از طرف دیگر وجود رقبایی نظیر منچسترسیتی و رئال مادرید در راه جذب ستاره نروژی، یکی دیگر از مصائب بارسا در راه نهایی کردن این انتقال بزرگ است.

با وجود تمام این مصائب در راه جذب ستاره نروژی، گفته می شود که رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد هر طور که شده در تابستان او را به نوکمپ بیاورد. در همین راستا مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که با وجود تمام مشکلات لاپورتا همچنان بر جذب هالند اصرار دارد. رئیس باشگاه کاتالانی حاضر است هر کاری انجام دهد تا از رفتن هالند به رئال مادرید یا تیم دیگری جلوگیری کند و برای رسیدن به این هدف دست به آب و آتش خواهد زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی