|

ژاوی مثلث هجومی بارسلونا را انتخاب کرد؛ خداحافظی با 3 ستاره!

بارسلونا با فروش 3 مهاجم خود، می خواهد مثلثی متفاوت در خط تهاجمی ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در پنجره زمستانی 3 بازیکن در خط تهاجمی خریداری کرد. فران تورس، آداما تراوره و اوبامیانگ وارد ترکیب ژاوی شدند و بارسا در اولین بازی خود نمایشی دیدنی مقابل اتلتیکومادرید از خود نشان داد تا امیدها نسبت به تیم ژاوی زنده شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ اسپورت در گزارش امروز خود نوشت که ژاوی تصمیم دارد در تابستان و برای فصل آینده، 3 مهاجم خود را در لیست فروش قرار دهد و مثلث دیگری را برای خط تهاجمی خود انتخاب کند.

بارسلونا اکنون 8 مهاجم دارد. دمبله، تراوره، تورس، فاتی، اوبامیانگ، دی یونگ، ممفیس دپای و بریت ویت در خط تهاجمی بارسلونا بازی می‌کنند و ژاوی عذر 3 بازیکن را خواسته است.

طبق آخرین اخبار از اردوی بارسلونا، ممفیس دپای، لوک دی یونگ و مارتین بریت ویت دیگر جایی در ترکیب ژاوی ندارند و درهای خروج به روی آنها باز شده است.

ممفیس دپای که تابستان گذشته از لیون راهی بارسلونا شد نتوانست عملکرد عالی از خود به نمایش بگذارد و حالا ژاوی قصد دارد با فروش او برای خرید ستاره‌ دیگری تلاش کند.

در پنجره تابستانی تمام اندیشه بارسلونا برای خرید «ارلینگ هالند» متمرکز شده و لاپورتا قصد دارد با مذاکره با مینو رایولا، مهاجم گلزن دورتموند را به نیوکمپ آورد تا با رئال مادرید بتواند رقابتی نزدیک به ثبت رساند.

اسپورت نوشت که ایده بارسلونا این است که در فصل آینده با مثلث فران تورس، آنسو فاتی و هالند در مسابقات ظاهر شود و با خط تهاجمی برای گل زدن به تیم‌های حریف وارد میدان شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی