|

امید پرسپولیسی‌ها به استقلالی سابق؛ ساکت آخرین گربه سیاه آبی ها!

فرهاد مجیدی این فصل برای قهرمانی، همه موانع را برداشته و باید نام ساکت الهامی را از لیست گربه سیاه‌هایش حذف کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با 10 برد از 11 بازی آخر لیگ برتر، در مسیر قهرمانی حرکت می‌کند و به نظر می‌رسد هیچ چیز، نمی‌تواند سد راه تیم مجیدی شود. آن‌ها فاصله‌ای 5 امتیازی با پرسپولیس تیم دوم جدول ایجاد کرده‌اند و بدون لغزش، بردهای‌شان را ادامه می‌دهند. آن‌ها در این مسیر از پس گربه سیاه‌هایی مثل جواد نکونام هم برآمدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ بازی امروز با نساجی، می‌تواند یکی از آخرین امیدهای رقبای استقلال و به صورت خاص پرسپولیس، برای نزدیک شدن به این تیم باشد. اگر استقلالی‌ها، موفق به شکست نساجی و الهامی شوند، می‌توانند جایگاهی دور از دسترس‌تر در جدول رده بندی پیدا کنند.

استقلال این فصل 14 بازی از 19 بازی را با برد تمام کرده و فقط 5 تیم، توانسته‌اند از آن‌ها یک امتیاز بگیرند. یکی از این 5 تیم، نساجی است. نساجی بازی رفت در ورزشگاه آزادی، استقلال را متوقف کرد و حتی فرصت داشت اولین شکست فصل این تیم را رقم بزند. حالا الهامی، می‌تواند به اولین تیمی تبدیل شود که در هر دو بازی رفت و برگشت، جلوی استقلال را می‌گیرد.

الهامی، کارنامه خوبی مقابل استقلال دارد و یکی از مربیان دردسرساز، مقابل این تیم محسوب می‌شود. او لیگ نوزدهم با تراکتور، در ورزشگاه آزادی از استقلال مساوی گرفت و در فینال جام حذفی، این تیم را شکست داد. پیروزی که هم الهامی را به تنها جامش در دوران مربیگری رساند و هم فرصت کسب قهرمانی را از مجیدی گرفت. او لیگ بیستم، بازی برگشت با استقلال را در قائمشهر واگذار کرد. شکستی که تنها باخت او مقابل استقلال است. این فصل هم نساجی موفق شد در ورزشگاه آزادی، از استقلال امتیاز بگیرد. توقف دوباره استقلال مقابل الهامی، تنور قهرمانی لیگ را داغ خواهد کرد و شاید، او دوباره سد راه مجیدی برای رسیدن به جام شود. شکست دادن نساجی اما، نشان می‌دهد امسال استقلالی‌ها، قصد هیچ اشتباهی تا لمس جام و پایان طلسم 9 ساله‌شان ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی