|

بهترین خبر ممکن برای استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس از حل مشکل پرداخت حق پخش تلویزیونی پس از خصوصی شدن این باشگاه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاههای لیگ برتری، یکی از معضلات فوتبال ایران است که سالهاست پابرجا بوده و راه حلی برایش پیدا نشده است. استقلال و پرسپولیس در این بین، بیشترین چالش را با صدا و سیما داشتند و این گونه که از صحبت های مدیرعامل سرخ پوشان بر می آید، خصوصی سازی شاید کلید حل این مشکل بزرگ باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رضا درویش در نشست خبری امروز خود ابتدا از بودجه ای سخن گفت که در شان دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس نیست:  ما با سازمان صدا و سیما و مدیریت های مختلف صحبت هایی داشتیم. چون باید این کار هم در بدنه تعریف شود هم مدیریت. طبق پیگیری هایی که کردیم اعلام کردند که صدا و سیما بودجه ای را جهت پخش ورزشی به وزارت ورزش اختصاص می دهد.فرض کنیم که A تومان به وزارت ورزش می دهند و این وزارت مبلغ یاد شده را بین ورزش های مختلف تقسیم می کند. این مبلغ یقینا در خور شان استقلال و پرسپولیس نیست.

او با بیان اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی، می توان حق پخش را بهتر از قبل مطالبه کرد، ادامه داد: واگذاری این بستر را آماده می کند چون قبلا می گفتند که هر دو مال دولت هستند و از این جیب به آن جیب است. ولی امروز چون سهام واگذار می شود، بخش خصوصی می تواند با صدا و سیما وارد چالش شود که برای این حق مسلم ما یک برنامه ریزی خاصی داشته باشید. طبق نظرات مثبتی که صدا و سیما داشت فکر می کنم برای سال آینده بتوانیم یک باب خوبی باز کنیم تا یک بودجه خوب از محل درآمد پخش مسابقات پرسپولیس به ما اختصاص دهند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی