|

سخت ترین تصمیم یحیی برای دربی؛ لک یا گوهری؟

انتخاب اشتباه از سوی کادرفنی پرسپولیس منجر به شکست در دربی و از دست رفتن قهرمانی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

بی تردید بزرگ ترین معمای پرسپولیس در دربی به انتخاب یحیی در پست دروازه بان برمی گردد و این که او به چه کسی اعتماد می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فصل قبل در همین مقطع با توجه به درخشش حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس و پیش از آن درخشش چند ساله بیرانوند در این پست،  شاید کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیس درون دروازه دچار مشکل شود. حالا اما پرسپولیس با مشکل بزرگی در چارچوب دروازه مواجه شده است.

اگرچه در بازی قبل احمد گوهری جانشین حامد لک پراشتباه شد اما او نیز نشان داد هنوز از نظر روحی - روانی به آن درجه از اعتماد به نفس نرسیده تا با اتخاذ تصمیمات کم اشتباه مانع از فروپاشی سنگر توری سرخ ها شود. چند تعلل در توپ گیری در بازی دیروز باز هم نشان داد گوهری هنوز از نظر روحی و به طبع آن فنی به مرحله آمادگی نرسیده است. کافی است یک بار دیگر صحنه گل تیم نفت مسجد سلیمان را مرور کنید و حدس بزنید اگر گوهری در بیرون آمدن از دروازه تعلل نمی کرد آن توپ چه سرنوشتی داشت.

به هر روی باید دید انتخاب یحیی گل محمدی از میان حامد لک و احمد گوهری چه کسی است؟ برخی با توجه به بعضی اشتباهات لک در فصل جاری، شانس گوهری را بیشتر می دانند و برخی معتقدند فاکتور تجربه در دربی، عاملی تعیین کننده است که در این صورت لک، گزینه نخست خواهد بود.

احمد گوهری جوان در فصل جاری دوبار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته که اگرچه موفق به ثبت کلین شیت نشده اما در هر دو دیدار، سرخپوشان پایتخت برنده بازی بوده اند. حامد لک نیز در ۱۸ بازی در لیگ ۲۱ دروازه بان سرخ ها بوده که حاصل آن ۸ کلین شیت و ۱۲ گل خورده بوده است.

باید تا روز دربی منتظر بود و دید یحیی درنهایت کدامیک از گلرهایش را برای حفاظت از قفس توری پرسپولیس انتخاب خواهد کرد، انتخابی که می تواند در کورس قهرمانی بسیار تاثیرگذار باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی