|

معضل پرسپولیس درون دروازه ادامه دارد!

احمد گوهری در دیدار با مس آسیب پذیر نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک پس از مدتها حضور ثابت در چارچوب دروازه پرسپولیس و پس از اشتباهات مکرری که به ویژه در بازی با گل گهر انجام داد، بالاخره نیمکت نشین شد تا احمد گوهری گلر تازه وارد این تیم فرصت بازی در جمع سرخ پوشان را پیدا کرده و برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما نکته ای که در این حضور کاملا مشخص بود به آسیب پذیری احمد گوهری به ویژه روی توپ های هوایی برمی گردد و این که گوهری هم مثل لک روی خروج ها مشکل دارد و این تشابه نشان می دهد داوود فنایی باید در تمرینات بیشتر کار کرده و تمرکز بیشتری روی تمرین دادن گلرهایش داشته باشد.

به هرحال فراموش نکنیم پرسپولیس در فصل جاری بیشترین ضربه را از روی ضربات ایستگاهی خورده و بیشترین گل های دریافتی اش از روی هوا بوده است. ناهماهنگی مدافعان و هراس آن ها از ضعف گلرها روی این صحنه ها به یک معضل تبدیل شده و تصور می شد احمد گوهری بتواند این ضعف را پوشش دهد اما در بازی با مس رفسنجان، احمد گوهری نیز بیشتر روی سانترها روی خط دروازه ایستاد و کمتر روی ضربات برای خروج از چارچوب جسارت به خرج داد. او در یکی دو مقطع نیز نشان داد کاملا یک گلر دو ضرب گیر محسوب می شود.

به هر روی پس از جدایی بیرانوند، پرسپولیس هنوز نتوانسته درون دروازه شاهد حضور یک دروازه بان شش دانگ باشد و چاره ای ندارد جز این که این فصل را با همین داشته ها به پایان برساند. از این رو یحیی گل محمدی و بیشتر داوود فنایی برای حل این مشکل باید فکر چاره باشند تا در بازی های باقی مانده با دریافت گل های مشابه پرسپولیس به سرنوشتی مشابه لیگ پانزدهم دچار نشود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی