|

کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس ستاره دربی می شوند؟

بازیکن پیشین استقلال در ورد پیش بینی خودش از دربی 98 صحبت های جالبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حنیف عمران زاده پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر فصل جاری اظهار داشت: استقلال را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم آنها تاکنون نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. همه چیز عالی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در خصوص انتقادهایی که از تیم مجیدی بابت زیبا بازی نکردن گرفته می‌شود تصریح کرد: آنهایی که این مسایل را عنوان می‌کنند دنبال اهدافی هستند هواداری که باید راضی باشد از این تیم رضایت دارد. تیمی که ۲۲ هفته باخت نداشته و همه رکوردها را زده است قطعا شایسته عنوان قهرمانی است. دیگر چه چیزی از استقلال می‌خواهید امسال بهترین عملکرد را داشته است.

عمران زاده در خصوص پیش بینی‌اش از دربی پیش رو خاطرنشان کرد: در شرایط دربی دو تیم به دنبال برد هستند و در حال حاضر فکر می‌کنم استقلال شرایطش در حال حاضر بهتر است. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارد.

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه چه کسانی در دو تیم بازیکنان کلیدی دردربی محسوب می‌شوند بیان داشت: سیدجلال حسینی و وریا غفوری کاپیتان‌های دو تیم بازیکنان کلیدی هستند بخصوص وریا که دربی‌باز است و سابقه گلزنی در این دیدار را دارد.

عمران زاده در خصوص اینکه یزدانی و مرادوند به خدمت سربازی اعزام شدند و تاثیرش روی استقلال اذعان داشت: دو جوان را سوزاندند و آنها را به خدمت فرستادند می‌شد با تدابیری این دو بازیکن را کمی دیرتر به خدمت فرستاد به نظرم سر کل و بیانیه‌نویسی و این مسایل این اتفاقات برای این دو بازیکن افتاد البته که تیم ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر بیاید. من در این تیم فوتبال بازی کرده‌ام وامیدوارم این دو عزیزسال آینده در لیگ برتر به میدان بروند.

وی ادامه داد: در خصوص تاثیر جدایی این دو بازیکن از استقلال باید بگویم اگر خط دفاعی استقلال را سه نفر حساب کنیم ۶۰ درصد خط دفاعی رفت. البته که ما جایگزین‌ های بسیار خوبی برای این دو بازیکن داریم چشمی که تجربه‌اش را دارد و عارف هم بعد از آن مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود در دیدار مقابل نفت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در باره اینکه خیلی‌ها معتقدند برنده دربی قهرمان لیگ برتر خواهد شد ادامه داد: اصلا چنین چیزی نیست چون هنوز هفت تا بازی تا پایان فصل باقی مانده البته اگر استقلال همین روند را ادامه دهد می‌تواند به این عنوان دست پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی